در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

آخرین قیمت طلا و سکه در پایان هفته/ حباب سکه به مرز ۲ میلیون تومان رسید

حباب سکه تمام بهار آزادی امروز با ۱۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به شروع هفته، مواجه بود.
کد خبر : ۱۴۳۶۴۵

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به روند افزایشی قیمت جهانی طلا در بیست و چهار ساعت اخیر اظهار داشت: قیمت هر اونس طلا با افزایش ۱.۵ درصدی به رقم ۱۷۷۹ دلار رسید؛ هرچند نسبت به ابتدای هفته، ۲۳ دلار افزایش دارد. همچنین هر اونس نقره در بازار جهانی، ۲۲ دلار و ۱۸ سنت قیمت گذاری شد که نسبت به ابتدای هفته ۶۴ سنت افزایش داشته است.

وی در ادامه در خصوص آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز تهران گفت: در معاملات امروز (پنجشنبه دهم آذرماه ۱۴۰۱) بر اساس قیمت ارز و قیمت جهانی طلا، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: نیم سکه به قیمت ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۶ میلیون و ۴۰۰  هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان امروز دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۵۷۱ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۷۴۵ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار نیز امروز یک میلیون و ۸۳۲ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۹۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به ۲ میلیون و ۹۴ هزار تومان رسید.  

کشتی آرای در پایان اظهار داشت: حباب سکه تمام بهار آزادی امروز در محدوده یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود که نسبت به ابتدای هفته، ۱۵۰ هزار تومان افزایش داشته است.

نویسنده: کامبیز زاهدپور
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر