در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

قیمت انواع سکه در اولین روز هفته چقدر شد؟

قیمت انواع سکه در اولین روز هفته چقدر شد؟
حباب سکه تمام بهار آزادی امروز بدون تغییر در محدوده یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود.
کد خبر : ۱۴۳۷۱۰

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به تداوم روند افزایشی قیمت جهانی طلا اظهار داشت: قیمت هر اونس طلا با افزایش ۴۲ دلاری نسبت به هفته گذشته به رقم ۱۷۹۸ دلار رسیده است. همچنین هر اونس نقره در بازار جهانی، ۲۳ دلار و ۲۰ سنت قیمت گذاری شد. این در حالی است که قیمت ارز امروز بدون تغییر بوده و در نتیجه قیمت طلا و سکه تحت تاثیر افزایش بهای اونس جهانی بوده است.

وی در ادامه در خصوص آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز تهران گفت: در معاملات امروز (شنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: نیم سکه به قیمت ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان امروز دادوستد شد.

همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به رکورد ۶ میلیون و ۸۲۲ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۵۷۵ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۷۴۹ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار نیز امروز یک میلیون و ۸۳۷ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۸۲۵ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به ۲ میلیون و ۹۸ هزار تومان رسید.  

کشتی آرای در پایان اظهار داشت: حباب سکه تمام بهار آزادی امروز بدون تغییر در محدوده یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود.

برچسب ها: قیمت سکه سکه گرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر