فقط چند ساعت برای شروع رقابت دیگنیتی وقت باقی است

امروز (سه شنبه ۲۲ آذر) ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی در چهار مدل رنگ روی تابلو بورس کالا می‌رود.
کد خبر : ۱۴۴۱۱۸

به گزارش خبرنگار ایبِنا، میزان پیش دریافت خرید برای دیگنیتی ۲۵ درصد است و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.


همچنین هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد.


بهمن موتور قیمت پایه دیگنیتی ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

 

فقط چند ساعت برای شروع رقابت سر دیگنیتی وقت باقی است

 


لازم به ذکر است که در ۲۳ آبان ماه ۱۹۲ دستگاه دیگنیتی در بورس کالا معامله شد که با حدود ۴۴ درصد رقابت معامله شد. در بین خودرو‌های مختلف دیگنیتی خودرو «دیگنیتی مشکی (تریم قرمز)» دارایش بیشترین تقاضا شد و حدود ۵۷ درصد بالاتر از قیمت پایه به فرش رفت. همچنین «دیگنیتی سفید (تریم قرمز)» کمترین مشتری را داشت و با ۴۲ درصد بالاتر از قیمت پایه به فروش رسید.


خریداران ملزم به واریز وجه مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن موتور هستند.


هزینه‌ها برای تمامی خودرو‌ها شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث است که برای دیگنیتی ۳۹۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۷ ریال است. همه هزینه‌های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن موتور واریز شود.

 

 

برچسب ها: خودرو بورس کالا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر