26 آذر 1401 - 12:36

بکارگیری ابزار‌های نوین تامین مالی در بانک توسعه تعاون

سرپرست بانک توسعه تعاون از برنامه این بانک برای بکارگیری ابزار‌های نوین تامین مالی خبر داد.
کد خبر : ۱۴۴۲۸۹

به گزارش ایبِنا؛ به نقل از بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک در مشهد مقدس اظهار داشت: راهکار‌های اجرایی و شتاب دهنده در مسیر تحول بانک مطرح گردیده و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی با رویکرد تحول به اجرا در می‌آید.

وی افزود: فرهنگ به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌های اثر گذار در ایجاد تحول مطرح است و اتحاد، همدلی، همبستگی، تفکر تیمی، هم افزایی و اقدامات مبتنی بر ارزش‌ها و کرامات انسانی در پیشرفت و موفقیت‌های بانک اثر مثبت دارد.

شیخ حسینی تاکید کرد: ارتقای سطح فرهنگ سازمانی به صورت مداوم در دستور کار است و پیامد‌ها و رهنمود‌های پروژه آسیب شناسی صورت پذیرفته در بانک مورد توجه قرار می‌گیرد.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: شناسایی محور‌های اهرمی جهت ایجاد تحول صورت پذیرفته است و فرهنگ، مهارت مدیریتی، تصمیمات و سیاست‌ها در این مسیر بسیار مهم هستند.

وی تاکید کرد: فرهنگ سازی از رده‌های بالای سازمان به پایین تسری می‌یابد و شایسته است مدیران، پشتیبان و دلسوز کارکنان مسئول و پاسخگو بوده و ارزش‌های والای انسانی را رعایت نمایند.

سرپرست بانک توسعه تعاون یادآور شد: خدمت رسانی به جامعه هدف در زمره مهم‌ترین اهداف بانک محسوب می‌شود و تمامی برنامه‌های بانک با رویکرد توسعه‌ای و پشتیبانی از تعاونگران به اجرا در می‌آید همچنین، بانک توسعه تعاون در مسیر تحول، نگاه ویژه‌ای به ابزار‌های نوین تامین مالی دارد.

شیخ حسینی توضیح داد: در مدل‌های جدید تامین مالی، بانک‌ها نقش‌های ویژه‌ای به عهده می‌گیرند و بانک‌ها به عنوان ارکان بازار پول به همراه ارکان بازار سرمایه از ظرفیت‌ها و امکانات دو بازار بهره برده و نقدینگی در مسیر‌های صحیح بکار گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: با گسترش ابزار‌های نوین، تامین مالی توسط بانک‌ها و بازار سرمایه به صورت تخصصی‌تر و متناسب با نیاز متقاضیان سرمایه و تسهیلات صورت می‌پذیرد.

شیخ حسینی گفت: اوراق گام به عنوان ابزار نوین در بازار‌های پول و سرمایه کشور بکار گرفته شده است و این خدمت به تعاونگران و کارآفرینان جهت تکمیل زنجیره ارزش ارائه می‌گردد.

مقام ارشد بانک توسعه تعاون گفت: افزایش سرمایه بانک مطابق بند ب ماده ۲۹ و بندالف تبصره ۱۸ قانون بودجه پیگیری می‌شود و با تحقق آن ضمن افزایش نسبت کفایت سرمایه، ظرفیت‌های جدید برای ارائه خدمات گسترده به جامعه هدف قابل تصور است.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: تحول دیجیتال از مهمترین محور‌های تحول بانک توسعه تعاون است و طی ماه‌های پایانی سال، یک یا دو محصول دیجیتال به سرویس‌های بانک اضافه می‌شود و پرداخت تسهیلات و سپرده پذیری آنلاین نیز در مسیر اجرا قرار می‌گیرد.

وی تشریح کرد:در مقطع کنونی برای تسریع در حرکت رو به پیشرفت بانک و جبران برخی کاستی‌ها، بانک در مسیر تحول قرار گرفته است و سرمایه انسانی از ارکان تحول تلقی می‌گردد.
در این مراسم سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره، محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره، معاونین مدیر عامل، مدیران ستادی و استانی بانک حضور داشتند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها