05 دی 1401 - 16:00

شفافیت صورت‌های مالی و شناسایی فراریان مالیاتی گام‌های موثر در اصلاح مسیر اقتصاد

شفافیت صورت‌های مالی و شناسایی فراریان مالیاتی گام‌های موثر در اصلاح مسیر اقتصاد
شفافیت صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی، اصلاحات نظام مالیاتی و شناسایی فراریان مالیاتی از اقدامات مثبت وزیر اقتصاد است.
کد خبر : ۱۴۴۷۰۱

به گزارش ایبِنا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به تمرکز وزارت اقتصاد بر شفافیت اقتصادی در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: شفافیت صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی، اصلاحات نظام مالیاتی و شناسایی فراریان مالیاتی از دیگر اقدامات مثبت وزیر اقتصاد بوده که ثمرات بسیاری برای اقتصاد داشته است.

 

رحیم زارع، نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر اقتصاد در دوره تصدی مسئولیت این وزارتخانه اقدامات مناسبی داشته و باید برای مشاهده نتایج آن منتظر بود، افزود: انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی و همچنین تغییر روند فرآیند واگذاری شرکت‌های دولتی از جمله اقدامات بسیار مناسب وزیر اقتصاد در مسیر شفافیت بوده است.

 

این نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت همدلی دولت و مجلس برای رفع مشکلات مردم و دغدغه مندی مجلس در خصوص نرخ ارز، تصریح کرد: وضعیت نرخ ارز باید از سوی تیم اقتصادی دولت بهبود یابد، زیرا تلاطم نرخ ارز تاثیر گذار در بسیاری از حوزه‌ها است.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه وزیر اقتصاد اشراف کافی به اقتصاد داشته و اقدامات مثبتی انجام داده است، گفت: اصلاحات نظام مالیاتی و شناسایی فرار‌های مالیاتی از دیگر اقدامات مثبت وزیر اقتصاد بوده که ثمرات بسیاری برای اقتصاد داشته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر