10 دی 1401 - 14:43

۱۱۹ اخلالگر ارزی در پایتخت دستگیر شدند

در سه روز گذشته که طرح مبارزه با اخلالگران ارزی اجرا شد، ۱۱۹ نفر دستگیر و ۲۰ نفر روانه زندان شدند.
کد خبر : ۱۴۴۸۴۲

به گزارش خبرنگار ایبِنا، سردار حسین رحیمی روز شنبه در یک نشست خبری افزود: از این اخلالگران ۷۶ صفحه در فضای مجازی شناسایی شد که بیش از ۱۰ میلیون دنبال کننده داشتند.

وی ادامه داد: این طرح با درخواست مسئولان بانک مرکزی، ۲ پلیس امنیت اقتصادی و فتا اقدامات خود را برای مقابله با اخلالگران ارز در فضای مجازی و حقیقی به اجرا گذاشتند.

وی تاکید کرد: این اقدامات تاثیر خوبی در کاهش قیمت ۳ هزار تومانی ارز در بازار غیر رسمی داشته است، همچنین در این طرح ۴۴۴ هزار واحد ارزی به ارزش ۶ میلیارد تومان ارز از متهمان که در معاملات فردایی، کاغذی و فردایی کشف شد.

به گفته سردار رحیمی در این خصوص نیز سه صرافی متخلف پلمب شد.

وی با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد خودرو‌ها از درب منازل نیز گفت: ۴۲۰ تیم پلیس راهور برای اجرای این طرح در معابر پایتخت مستقر شده و این طرح از امروز صبح آغاز شده است.

سردار رحیمی تاکید کرد: تمرکز ما بر تذکر به متخلفان است و در صورت لزوم جریمه خواهند شد و از صبح امروز بیش از ۴۵ هزار مورد اعمال قانون شده و مبلغ ۲۰ هزار تومان جریمه شدند.

به گفته وی این اقدامات مقطعی و به صورت مسکن است که البته پلیس در راستای اجرای قانون هوای پاک وظایف خود را به صورت کامل انجام داده است.

رییس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: به مناسبت سال نو میلادی به سربازان اقلیت مذهبی به مدت یک هفته مرخصی تشویقی داده شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر