29 دی 1401 - 11:14

سارقان فراری صندوق امانات بانک ملی دستگیر شدند

رئیس پلیس بین الملل فراجا از استرداد سارقان صندوق امانات بانک ملی خیابان دانشگاه تهران از کشور ترکیه خبر داد.
کد خبر : ۱۴۵۶۸۹

به گزارش ایبِنا؛ رئیس پلیس بین الملل فراجا از استرداد سارقان صندوق امانات بانک ملی خیابان دانشگاه تهران از کشور ترکیه خبر داد.

سردار هادی شیرزاد، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: سارقان حرفه‌ای که در تعطیلات نیمه خردادماه سال جاری وارد بانک ملی شعبه دانشگاه در پایتخت شده و پس از تخریب تعدادی از صندوق امانات، محتویات آنان را به سرقت برده بودند، شب گذشته به کشور مسترد شدند.

وی با اشاره به صدور اعلان قرمز متهمان در کمترین زمان افزود: با همکاری خوب قوه قضائیه و وزارت امور خارجه و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل و با تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان در کشور ترکیه اقامت دارند.

رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: در پی صدور اعلان قرمز متهمان و اعلان به کشور‌های عضو اینترپل سیستم قضائی پلیسی آن کشور محدودیت‌های شدیدی برای آنان ایجاد کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش ماموران پلیس بین الملل فراجا در ردیابی این متهمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرز‌های ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهمان با همکاری پلیس کشور ترکیه از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور برگردانده وجهت رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر