هشدار به مشاوران املاک؛

خرید و فروش امتیاز «مسکن ملی» جرم است

مشاوران املاکی که اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن می‌کنند، بدانند که این اقدام مجرمانه است.
کد خبر : ۱۴۶۹۶۲

به گزارش ایبِنا، خلیل محبت خواه اظهار کرد: بنابر گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی، تعدادی از مشاوران املاک در سطح شهرستان‌های استان تهران اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن می‌کنند که این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیاز‌ها و درنهایت درگیری پروژه‌ها با پرونده‌های حقوقی و قضایی ناشی از این تخلفات و جرائم موجب متضرر شدن مردم می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: قانون پیش‌فروش ساختمان و آئین‌نامه اجرایی طرح اقدام ملی مسکن مشخص کرده تمامی امور مربوط به این دو طرح (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) باید مطابق با دستورالعمل و نمونه قرارداد‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی باشد پس خرید و فروش‌های امتیاز این طرح‌ها توسط مشاورین املاک غیرقانونی و اقدامی مجرمانه است.

محبت‌خواه تاکید کرد: از شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز درخواست دارم فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند.

محبت خواه در ادامه از مسئولان وزارت صمت خواست تا با توجه به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح‌های یاد شده، هماهنگی لازم برای جلوگیری از هرگونه تبلیغات محلی و خرید و فروش توسط مشاورین املاک را فراهم آورند.

 

منبع:ایسنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر