فیس بوک و اینستاگرام پولی می‌شوند

فیس بوک و اینستاگرام پولی می‌شوند
فیس بوک و اینستاگرام سرویس اشتراک پولی را در استرالیا و نیوزلند راه‌اندازی کردند.
کد خبر : ۱۴۷۲۲۳

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الامارات الیوم، فیس‌بوک و اینستاگرام روز جمعه اولین سرویس اشتراک پولی خود را برای یک هفته راه‌اندازی کردند و تمایل کاربران به پرداخت برای ویژگی‌های قبلی رایگان در رسانه‌های اجتماعی را آزمایش کردند.

در مواجهه با کاهش درآمد‌های تبلیغاتی، شرکت مادر متا در حال آزمایش اشتراک‌های پولی در استرالیا و نیوزیلند قبل از معرفی آن‌ها به بازار‌های بزرگتر است. هزینه این سرویس برای کاربرانی که از طریق اینترنت مشترک آن هستند ۱۱.۹۹ دلار در ماه و برای کسانی که از طریق برنامه‌های تلفن همراه از آن استفاده می‌کنند، ۱۴.۹۹ دلار است.


به گفته این شرکت، از روز جمعه، مشترکین استرالیایی که کارت شناسایی صادر شده توسط دولت را نشان می‌دهند، می‌توانند برای نشان احراز هویت آبی رنگ درخواست دهند که به آن‌ها در برابر سرقت هویت و دسترسی مستقیم به خدمات مشتری محافظت می‌کند و حضور آن‌ها در سراسر شبکه را تقویت می‌کند.

یکی از سخنگویان متا به خبرگزاری فرانسه گفت: ما به تدریج امکان دسترسی به سرویس Meta Verified را در فیس‌بوک و اینستاگرام ارائه خواهیم کرد و انتظار داریم این سرویس در هفت روز اول پخش زنده به طور ۱۰۰ درصد در دسترس باشد.

مارک زاکربرگ، رئیس متا در بیانیه‌ای که در فیس بوک و اینستاگرام منتشر کرد، نوشت: هدف این ویژگی جدید افزایش اعتبار و امنیت خدمات ما است.

در اصل، این حرکت به شبکه متا راهی برای کسب درآمد بیشتر از دو میلیارد کاربر خود در سراسر جهان می‌دهد.

کارشناسان می‌گویند تعداد فزاینده تولیدکنندگان محتوا و تأثیرگذاران در حال کسب درآمد آنلاین هستند.

بسیاری از این کاربران از دشواری حل مشکلات فنی و اداری شکایت دارند که منجر به تاخیر و از دست دادن درآمد می‌شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر