28 فروردين 1402 - 15:13

صعود دلار همزمان با نوسان‌ سهام‌ آسیایی

عملکرد سهام آسیایی در معاملات محتاطانه متفاوت بود و دلار افزایش یافت.
کد خبر : ۱۴۹۲۱۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الاهرام ، سهام‌های آسیایی در روز دوشنبه متفاوت بودند و معاملات آتی سهام آمریکا و اروپا در آغاز معاملات روز دوشنبه اندکی افزایش یافت، زیرا سرمایه‌گذاران احتمال افزایش نرخ بهره و احتمال کند شدن رشد اقتصادی را ارزیابی کردند. این در حالی است که دلار افزایش یافت.

 


سهام ژاپن و استرالیا افزایش یافت.


پس از اینکه بانک خلق چین نرخ وام‌های اصلی خود را بدون تغییر نگه داشت و کمترین نقدینگی را از نوامبر تاکنون تزریق کرد، سهام در هنگ کنگ نوسان داشت و در شانگ‌های افزایش یافت.

قرارداد‌های آتی برای "S&P ۵۰۰" ۰.۲ درصد افزایش یافت، شاخص "Euro Stoxx ۵۰" با همین درصد افزایش یافت و قرارداد‌های شاخص "Nasdaq ۱۰۰" تغییر چندانی نداشت. S&P ۵۰۰ هفته گذشته ۰.۸ درصد و نزدک ۱۰۰، ۰.۱ درصد رشد کردند، زیرا سهام فناوری حساس به سیاست پولی مانند مایکروسافت و اپل رشد کردند. معامله گران سوآپ شرط‌های خود را برای افزایش نرخ تا ژوئن افزایش داده اند، و قیمت سوآپ نشان می‌دهد که افزایش یک چهارم واحدی برای ماه می‌بیشتر است.

دلار در برابر ارز‌های اصلی اندکی افزایش یافت.

بازدهی خزانه‌داری تغییر چندانی نداشت و بازده بدهی‌های دولتی (دو ساله) که به نرخ بهره حساس هستند در روز دوشنبه حدود ۴.۱ درصد در نوسان بود.

این بازدهی‌ها هفته گذشته با حمایت کمتر از حد انتظار داده‌های خرده فروشی اصلی ماه مارس و نظرات مقامات فدرال رزرو افزایش یافت.

بازده اوراق قرضه دولتی در استرالیا و نیوزلند نیز در معاملات اولیه افزایش یافت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها