07 ارديبهشت 1402 - 09:55
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

پیش بینی صعود شاخص کل بورس به کانال ۳ میلیون واحد

کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد: شاخص کل بورس تا پایان سال کانال سه میلیون واحدی را فتح خواهد کرد.
کد خبر : ۱۴۹۲۲۴

محمد رضا بیگ زاده مقدم، کارشناس بازار سرمایه، در گفتگو با خبرنگار ایبِنا گفت: هر روز شاهد ورود نقدینگی به بازار سهام هستیم و استقبال عموم مردم به بازار سهام بیشتر از گذشته شده است.


بیگ زاده مقدم گفت: یکی از دلایل استقبال عموم مردم به بازار سهام عقب ماندگی بازار سرمایه نسبت به سایر بازار‌های موازی است.


این کارشناس بازار سرمایه بیان داشت: با وجود این که شاخص کل بورس سقف سال ۹۹ را زده است، اما در حال حاضر نرخ دلار نسبت به سال ۹۹ به طور نسبی افزایش یافته است و این موضوع یعنی بازار سرمایه همچنان توان رشد دارد. بدین ترتیب شاخص کل بورس باید در حال حاضر از سه میلیون واحد عبور کند.


این کارشناس بازار سرمایه ابراز داشت: ورود نقدینگی به بازار سهام روند صعودی دارد و ورود این نقدینگی موجب شده است تا شاخص کل تقویت شود.


این فعال بازار سرمایه با اشاره به این که سهام دلاری و صادرات محور جذاب هستند، گفت: p.e این سهام پایین است، همچنین توانایی این سهم‌ها برای افزایش سودآوری بسیار بالا است.


محمد رضا بیگ زاده مقدم در پایان تاکید کرد: برای این که شاخص کل بورس به بازدهی سایر بازار‌های موازی دست یابد، شاخص کل بورس به زودی کانال سه میلیون واحدی را فتح خواهد کرد.

نویسنده: مرتضی ابراهیمی
ارسال‌ نظر
سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
۱
درود بر استاد ابراهیمی عزیز خبرنگار پرتلاش سایتتون. همواره برای بورس تلاش می کنن
فیلم و پخش زنده
بیشتر