06 ارديبهشت 1402 - 12:24

آیا زمستان ارز‌های دیجیتال رو به پایان است؟

آیا زمستان ارز‌های دیجیتال رو به پایان است؟
گمان‌هایی وجود دارد که آشفتگی اخیر در بخش بانکی می‌تواند باعث رشد بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ شود.
کد خبر : ۱۴۹۵۹۱

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از روزنامه النهار لبنان، استاندارد چارترد اعلام کرده است که بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال، می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد و به اصطلاح "زمستان رمزنگاری" به پایان رسیده است.

جف کندریک، مدیر تحقیقات دارایی‌های دیجیتال در استاندارد چارترد، در یادداشتی گفت: بیت‌کوین می‌تواند از عواملی مانند آشفتگی اخیر در بخش بانکی، ثبات دارایی‌های ریسکی، زمانی که فدرال رزرو (بانک مرکزی ایالات متحده) افزایش نرخ‌های بهره را متوقف می‌کند و بهبود سود حاصل از استخراج ارز‌های دیجیتال، سود ببرد.

ارزش بیت کوین امسال افزایش یافته است و در آوریل برای اولین بار در ده ماه گذشته به بالای ۳۰۰۰۰ دلار رسید. این دستاورد‌ها نشان دهنده بهبودی جزئی پس از کاهش تریلیون‌ها دلار در بخش ارز‌های دیجیتال در سال ۲۰۲۲ است که بانک‌های مرکزی نرخ بهره را افزایش دادند و گروهی از شرکت‌های فعال در این زمینه سقوط کردند.

این در حالی است که پیش از این یکی از تحلیلگران سیتی در نوامبر ۲۰۲۰ گفتند که بیت کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۳۱۸۰۰۰ دلار جهش کند، اما در پایان سال گذشته با حدود ۶۵ درصد کاهش به ۱۶۵۰۰ دلار رسید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر