13 ارديبهشت 1402 - 09:15
در گفتگو با خبرنگار ایبِنا مطرح شد؛

اکانت‌های جعلی به دنبال ایجاد تلاطم در بازار ارز

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: دشمن با اکانت‌های جعلی به دنبال ایجاد تلاطم در بازار ارز است.
کد خبر : ۱۴۹۸۵۰

غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، با اشاره به نوسان در بازار ارز گفت: بخشی از جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور ما ایجاد تلاطم در بازار ارز از طریق فضای مجازی است.

 

وی افزود: دشمن از طریق اکانت‌های جعلی به دنبال قیمت‌گذاری کاذب در بازار ارز کشور است و متاسفانه همین قیمت‌گذاری‌های کاذب مبنای خرید ارز در بازار‌های فرعی در کشور می‌شود.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: یکی از اقدامات مهمی که در بحث ارز در کشور باید انجام شود این است که ارزش گذاری کالا‌ها باید با ریال باشد نه دلار و ارز‌های خارجی دیگر.

 

شریعتی خاطرنشان کرد: متاسفانه اقتصاد کشورمان دلار زده شده و ما باید در مسیر دلارزدایی از اقتصاد کشور اقدام کنیم که این موضوع باید به طور جدی در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

 

وی افزود: امروز وضعیت منابع ارزی ما بهتر از سال‌های قبل است و ما توانستیم فروش نفت را افزایش دهیم و منابع حاصل از فروش نفت نیز به تبع آن افزایش یافته است.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: اقدامات خوبی بود برای تامین ارز از بازار‌های رسمی انجام شده، اما باید به گونه‌ای اقدام کنیم که دیگر شاهد خرید و فروش ارز در بازار‌های غیررسمی و فرعی در کشور نباشیم.

نویسنده: عباسی مزار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر