23 ارديبهشت 1402 - 17:34

با ۷۰۰ میلیون همه این خودروها را صفر کیلومتر بخرید!

با ۷۰۰ میلیون همه این خودروها را صفر کیلومتر بخرید!
با کاهش قیمت خودرو در ماه‌های اخیر این بازار متعادل شده است.
کد خبر : ۱۵۰۳۴۳

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بازار خودرو در ماه‌های اخیر با کاهش قیمت مواجه بوده و در روزهای اخیر آرامش و ثبات بر بازار حاکم شده است.

 

گرچه با آغاز مهلت افتتاح حساب وکالتی، فرآیند ثبت‌نام برای دومین مرحله عرضه یکپارچه خودرو در جریان است، اما برخی افراد خرید خودرو از بازار آزاد را ترجیح می‌دهند.

 

در این گزارش با رصد قیمت‌ها در بازار خودرو، خودرو‌هایی را معرفی می‌کنیم که با بودجه ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومانی می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

 

مدل ۱۴۰۱ خودروی سمند EF۷ در حال حاضر در محدوده قیمتی ۵۹۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان و سمند LX EF۷ دوگانه سوز در محدوده ۶۲۵ تا ۶۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

 

پژو پارس سال LX مدل ۱۴۰۲ قیمت ۶۸۰ میلیونی دارد. این خودرو یکی از پرطرفدارترین خودرو‌های کشور است.

 

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ که در ماه‌های پایانی سال گذشته با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان معامله می‌شد در کاهش قیمت‌ها به ۵۴۵ میلیون تومان رسیده و با این بودجه انتخاب بسیار خوبی است. همچنین با این بودجه می‌توان خودروی پژو ۲۰۶ تیپ سه پانوراما را نیز با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان خریداری کرد.

 

مدل ۱۴۰۲ پژو ۲۰۷ دنده‌ای در حال حاضر با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود و این خودرو نیز می‌تواند یکی از انتخاب‌ها باشد. با این بودجه مدل ۱۴۰۲ خودروی شاهین G را که قیمت ۶۰۵ میلیون تومانی دارد را نیز می‌توان خریداری کرد.

 

 

با این بودجه صفر همه این خودروها را می‌توانید بخرید!

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر