27 خرداد 1402 - 16:47
مدیرعامل بانک صنعت و معدن مطرح کرد:

توسعه بانکداری دیجیتال گامی در راستای مشتری محوری

توسعه بانکداری دیجیتال گامی در راستای مشتری محوری
توسعه بانکداری دیجیتال گامی در جهت مشتری مداری است تا با تحول مدل کسب و کار بر پایه خدمات نوین انعطاف پذیری بانک افزایش یابد.
کد خبر : ۱۵۱۹۳۱

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، علی خورسندیان که به اتفاق هیأتی از مدیران ارشد این بانک روز چهارشنبه بیست و چهارم خردادماه به پهنه صنعتی نیزار و منطقه سلفچگان در استان قم سفر کرده بود، در دیدار با شاهچراغی استاندار قم و ابدالی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم، اظهار داشت: در استان قم ۶۴ طرح با تسهیلاتی بالغ بر ۲۴ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده، ۲۲ طرح با تسهیلات ۱۰ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در حال احداث و ۲۲۲ طرح نیز ۶۶ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش دریافت کرده اند و این طرح‌ها در مجموع برای ۳ هزار و ۶۷۵ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

 

وی افزود: در استان قم به ۱۷ طرح مورد تاکید در سفر‌های رییس جمهوری، ۷ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال مصوب کرده که در حال پرداخت می‌باشد.

 

خورسندیان همچنین به وضعیت پروژه‌های مورد حمایت و تعهد این بانک در استان پرداخت و بر عزم راسخی که برای عملیاتی شدن و به بهره برداری رسیدن این طرح‌های تولیدی و حفظ ظرفیت واحد‌های فعال استان وجود دارد، تاکید کرد.

 

خورسندیان با اشاره به بازدید خود از طرح‌های صنعتی استان قم، پیشرفت صنعتی این استان طی سال‌های اخیر را فراتر از انتظار توصیف نمود و توفیق بانک صنعت و معدن در خدمت رسانی به صنعتگران استان قم علی رغم محدودیت تعداد شعب و پرسنل بانک در این استان را حاصل تلاش مضاعف و از خودگذشتگی همکاران بانک و تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی متولی بخش صنعت در این استان دانست.

 

در این دیدار استاندار قم از تلاش‌های کارکنان بانک صنعت و معدن استان قم به عنوان رتبه اول بانک‌های استان در تامین مالی بخش صنعت و معدن تقدیر کرد و با اشاره به مشکلات و محدودیت‌های موجود در اعطای تسهیلات توسط نظام بانکی که ناشی از ناترازی بانکهاست، خواستار توجه ویژه به تامین مالی بخش صنعت و معدن استان شد.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان نیز با اشاره به وجود ۲ هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال و بالغ بر ۸۰۰ واحد صنعتی در حال احداث در استان قم، از عملکرد بانک صنعت و معدن در تامین مالی بخش صنعت به ویژه اعطای تسهیلات موضوع سفر رییس جمهوری، تبصره ۱۸ و رونق تولید، تقدیر و خواستار افزایش اختیارات مدیریت استانی بانک صنعت و معدن و اعطای خط اعتباری ویژه تامین مالی طرح‌های صنعتی با توجه به تقاضای روزافزون سرمایه گذاری در این استان گردید.

 

آرشید، مدیر بانک صنعت و معدن استان قم نیز با ارائه گزارشی از عملکرد بانک در استان قم طی سال گذشته، از اعطای بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بابت تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت مورد نیاز واحد‌های صنعتی خبر داد و گفت: سهم واحد‌های دانش بنیان از این مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال می‌باشد و بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جدید برای واحد‌های دانش بنیان مصوب شده است.

 

گفتنی است، خورسندیان در ادامه این سفر به اتفاق هیات همراه در جلسه با کارکنان مدیریت استانی حضور یافت و با تقدیر از تلاش‌های همکاران خود در خدمت رسانی به مشتریان، از آنان خواست تعامل مناسب خود با مشتریان را حفظ کنند و با هم افزایی بیشتر و در قالب یک کار تیمی موفق به نیاز‌ها و درخواست‌های آنان پاسخ دهند و مشتری محوری را سرلوحه تمامی فعالیت‌های خود قرار دهند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر