در گفت‌وگو با ایبِنا مطرح شد؛

بهترین زمان ورود سرمایه به سهم‌ها چه زمانی است؟/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز

بهترین زمان ورود سرمایه به سهم‌ها چه زمانی است؟  کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز
در حال حاضر شاخص کل بورس اصلاح قیمتی را تجربه می‌کند در چنین شرایطی بهترین زمان برای ورود سرمایه به این بازار فراهم است.
کد خبر : ۱۵۲۸۶۹

علی محمودیان؛ کارشناس بازار سرمایه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا گفت: پتانسیل بازار سهام برای جذب سرمایه بسیار بالا است به طوری که این بازار می‌تواند نقدینگی را از بازار‌های ارز، طلا، مسکن و خودرو خارج و جذب خود کند.


این تحلیل گر بازار‌های مالی ابراز داشت: بازار‌های موازی بازار سهام رشد بسیار زیادی را تجربه کرده اند به طوری که این بازار‌ها حبابی شده اند و اکنون حباب این بازار‌ها در حال تخلیه شدن است، به عبارت دیگر در حال حاضر سرمایه‌ها از بازار‌های ارز، طلا، مسکن و خورد که حبابی شده است در حال خارج شدن است و این سرمایه‌ها به بازار سهام  کوچ می‌کند.


این کارشناس بازار سرمایه گفت: به طور کلی شرکت‌های بورسی گزارش‌های بسیار خوبی ارائه داده اند و سودآوری این شرکت‌ها روند صعودی دارد، در نتیجه شرایط برای رشد بنیادی بازار سهام فراهم شده است.


این فعال بازار‌های مالی عنوان کرد: در یک سال گذشته حاشیه سود شرکت‌های بورسی روند صعودی داشت، در نتیجه پتانسیل بازار سهام برای رشد فراهم شده است.


محمودیان در پایان تاکید کرد: در حال حاضر شاخص کل بورس اصلاح قیمتی را تجربه می‌کند در چنین شرایطی بهترین زمان برای ورود سرمایه به این بازار فراهم است، در نتیجه سرمایه گذارانی که در زمان اصلاح شاخص ، سرمایه خود را وارد بازار سهام می‌کنند بازدهی بیشتری نسبت به کسانی که شاخص صعودی است، به دست می‌آورند.

نویسنده: مرتضی ابراهیمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر