26 تير 1402 - 10:30

پیش‌بینی سرنوشت ۱۴ روزه بیت‌کوین

پیش‌بینی سرنوشت ۱۴ روزه بیت‌کوین
تحلیلگران حوزه رمزارزها، دیدگاه خود را در مورد سناریو‌های بالقوه حرکت قیمت بیت‌کوین در هفت تا ۱۴ روز آینده به اشتراک گذاشتند.
کد خبر : ۱۵۳۰۱۷

به گزارش ایبِنا به نقل از کریپتو، سناریوی اول ادامه حرکت سطح به سطح، با هدف رسیدن بیت‌کوین به محدوده ۳۷ هزار تا ۳۸ هزار دلار است. در حالی که این نتیجه یک احتمال خواهد بود، وی آن را در مقایسه با سناریوی دوم کمتر محتمل می‌داند.

در سناریوی دوم، بیت‌کوین می‌تواند به طور موقت دچار دامپ تقلبی شود و به زیر میانگین متحرک ۲۰۰ (WMA) سقوط کند تا موقعیت‌های خرده‌فروشی در منطقه ۲۹ هزار دلاری را از بین ببرد. متعاقبا، این رمزارز دیجیتال مجددا رشد خواهد کرد و از سطح مقاومت ۳۱ هزار و ۸۰۰ دلار فراتر می‌رود و سیر صعودی خود را از سر می‌گیرد، وی این مورد را محتمل‌ترین سناریو در شرایط فعلی بازار می‌داند.

با این حال، بدترین سناریو مستلزم این است که بیت‌کوین جای پای خود را بالای میانگین متحرک نمایی ۵۰ (EMA) در منطقه ۲۹ هزار دلاری از دست بدهد. اگر این اتفاق رخ دهد، می‌تواند درب را برای فشار نزولی بیشتر باز کند و به‌طور بالقوه بیت‌کوین را به سمت نقدینگی نزدیک به ۲۴ هزار دلار سوق دهد. اگر چه این سناریو چندان محتمل نیست، اما وی هشدار می‌دهد که نقض پشتیبانی متحرک نمایی ۵۰ احتمال اصلاح قابل توجه‌تری را افزایش می‌دهد.

به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود حرکت قیمت بیت‌کوین را از نزدیک زیر نظر داشته باشند و سطوح کلیدی از جمله حمایت ۲۹ هزار دلار و مقاومت ۳۱ هزار و ۸۰۰ دلار را دنبال کنند. این سطوح بینش‌های مهمی را ارائه می‌دهند که احتمالا سناریو در روز‌های آینده آشکار می‌شود.

توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال دارای ریسک‌هایی است و به خوانندگان توصیه می‌شود قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام دهند و با متخصصان مالی مشورت کنند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۲۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۸.۴۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۱ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ میلیارد دلار است که ۷.۷۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۴۹ میلیارد دلار است که ۹.۹۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۱.۸۹ میلیارد دلار است که ۸۷.۵۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: ایسنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر