درآمد خالص مشهورترین صرافی دنیا چقدر است؟

درآمد خالص مشهورترین صرافی دنیا چقدر است؟
درآمد خالص کوین بیس ۷۰۸ میلیون دلار در سه ماهه دوم ثبت شد.
کد خبر : ۱۵۳۶۵۰

به گزارش ایبِنا به نقل از بیزنس، کوین بیس اعلام کرد که درآمد آن در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۳ به ۷۰۸ میلیون دلار رسیده که بالاتر از انتظارات است، با این حال، این رقم نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش یافته است.

زیان خالص هر سهم در سه ماهه دوم از ۴.۹۸ دلار ثبت شده در بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۲۲ به ۰.۴۲ دلار کاهش یافت. زیان خالص در سه ماهه دوم به ۹۷.۴ میلیون دلار رسید که نسبت به زیان خالص ۱.۰۹ میلیارد دلاری ثبت شده در مدت مشابه سال قبل به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

کوین بیس اظهار کرد: همانطور که عدم اطمینان مداوم در محیط نظارتی نشان می‌دهد، صنعت کریپتو بی‌ثبات است. در حالی که نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، ما همچنان در راستای هدف خود برای بهبود درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) تعدیل‌شده به دلار در مقایسه با کل سال ۲۰۲۲ عمل می‌کنیم.

پس از انتشار این گزارش، سهام کوین بیس ۹.۴۸ درصد افزایش یافت و به قیمت ۹۹.۳۱ دلار در معاملات پس از ساعات کاری به فروش رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۱۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۴۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۸.۵۷ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۲۲ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹.۹۸ میلیارد دلار است که ۳۰.۵۹ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۲۵ میلیارد دلار است که ۱۱.۲۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۷.۹۶ میلیارد دلار است که ۸۹.۹۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: ایسنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر