16 مرداد 1402 - 09:19

پرداخت بیش از ۸۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

پرداخت بیش از ۸۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
بانک سپه در چهار‌ماه نخست سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۸۳ هزار و ۴۶۳ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال پرداخت کرده است.
کد خبر : ۱۵۳۶۹۳

به گزارش ایبِنا، بانک سپه در چهار‌ماه نخست سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۸۳ هزار و ۴۶۳ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال در قالب بیش از ۶۳ هزار و ۹۷۴ فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی و کمک ودیعه مسکن پرداخت کرده است.


این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در چهار‌ماه نخست سال جاری به ۲۱ هزار و ۴۶۷ پرونده به میزان ۴۴ هزار و ۳۵۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.


این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده ۱۳ هزار و ۵۳۸ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال برای ۲۱ هزار و ۶۰۷ فقره پرونده اختصاص داده است.


بانک سپه همچنین مبلغ ۲۳ هزار و ۹۷۸ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال جمعاً بابت ۱۸ هزار و ۱۸۱ فقره تسهیلات اشتغا‌لزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، در چهار‌ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.


این بانک همچنین به تعداد هزار و ۸۸۶ فقره پرونده تسهیلات کمک ودیعه مسکن مستأجرین در مدت مذکور از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مبلغ یکهزار و ۲۰۶ میلیارد و یکصد میلیون ریال و نیز از محل سهمیه دوسال اخیر مجموعاً مبلغ ۳۸۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال به ۸۳۳ فقره پرونده ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اختصاص داده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر