17 مرداد 1402 - 21:37

حساب خانوار‌های دهک‌های اول تا سوم برای بهره‌مندی از کالابرگ الکترونیکی شارژ شد

حساب خانوار‌های دهک‌های اول تا سوم برای بهره‌مندی از کالابرگ الکترونیکی شارژ شد
از امروز دهک‌های اول تا سوم و خانوار‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد میتوانند به اعتبار یارانه ماه بعد از کالابرگ استفاده کنند.
کد خبر : ۱۵۳۷۶۲

به گزارش ایبِنا؛ از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علیرضا عسگریان» در این خصوص اظهار داشت: دهک‌های اول تا سوم و خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی می‌توانند در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از ۱۱ قلم کالای اساسی از اعتبار افزایشی ۱۲۰ هزار تومانی به عنوان یک مزیت بهره‌مند شوند.

 

وی با اشاره به دیگر مزیت اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک گفت: تأمین اعتبار جبران فاصله تورّمی نیز علاوه بر این مبلغ افزایشی تا پایان سال پیش‌بینی شده است.

 

عسگریان افزود: تاکنون ۹۳ هزار فروشگاه در سراسر کشور در قالب طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، ۱۱ قلم کالای اساسی را برای دهک‌های تعیین‌شده توزیع می‌کنند.

 

معاون وزیر رفاه با اشاره به برنامه‌های دولت برای پوشش دهک‌های بعدی تأکید کرد: دولت مردمی سیزدهم برای کمک به تأمین سبد غذایی خانوار‌های نیازمند این مهم را دنبال می‌کند.

 

عسگریان اظهار داشت: خانوار‌های دهک اول تا سوم می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی «شما» و وارد کردن کد #۱۴۶۳*۵۰۰*، ضمن اطلاع از میزان اعتبار، لیست نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها را مشاهده کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر