28 شهريور 1402 - 10:33

قیمت خودرو امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲/ بازار خودرو به آرامش رسید

قیمت خودرو امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲  بازار خودرو به آرامش رسید
بازار خودرو امروز پس از چند روز افزایش قیمت اکثر خودرو‌ها سرانجام با توجه به آزادسازی بخشی از منابع ارزی کشور به آرامش رسید.
کد خبر : ۱۵۵۲۴۰

به گزارش خبرنگار ایبِنا، سرانجام پس از چند روز افزایش قیمت در بازار خودرو، التهاب این بازار امروز سه شنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۲) کاهش یافت و بسیاری از محصولات داخلی و مونتاژی با افت قیمت همراه بودند.

قیمت خودرو تحت تأثیر اخبار مربوط به افزایش قیمت درب کارخانه محصولات، چند روزی را افزایشی طی کرد، اما به دلیل آزادسازی منابع ارزی کشور و کاهش نرخ ارز، قیمت‌ها نیز سرانجام فروکش کرد.

 

قیمت خودرو امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲/ بازار خودرو به آرامش رسید

 

بنا بر این گزارش، قیمت خودرو در بازار محصولات داخلی کاهشی گزارش می‌شود، بطوریکه کوییک S دنده دستی، هاچ‌بک اقتصادی سایپا محسوب می‌شود که تنها دو میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با قیمت ۳۴۳ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس شرکت سایپا بوده که با افت ۸ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۵۹۲ میلیون تومان رسیده و یکی از خودرو‌های ایرانی با بیشترین مقدار کاهش قیمت محسوب می‌شود.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای که از هاچ‎‌بک‌های تولیدی ایران خودرو به‌شمار می‌رود، ۶ میلیون تومان کاهش قیمت دارد و به قیمت ۶۱۵ میلیون تومان خرید و فروش رسیده است.

پژو پارس LX TU۵ که از سدان‌های بازار محبوب بازار است، رکورددار بیشترین افت قیمت میان داخلی‌های بازار به‌شمار می‌رود. این خودرو با ۱۰ میلیون تومان افت قیمت، با نرخ ۶۲۶ میلیون تومانی معامله می‌شود.

 

 

قیمت خودرو امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲/ بازار خودرو به آرامش رسید

 


بازار خودرو‌های مونتاژی نیز امروز با افت قیمت همراه بود. بر این اساس جک J۴ کرمان موتور که از سدان‌های اقتصادی کرمان موتور به شمار می‌شود، رکورددار افت قیمت در بازار مونتاژی‌های بازار است. این خودرو با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان رسید.

 

قیمت خودرو امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲/ بازار خودرو به آرامش رسید

 


هایما S۵ اتوماتیک ۶ سرعته یکی از کراس‌اوور‌های مونتاژی ایران خودرو بوده که با ۱۵ میلیون تومان کاهش، به نرخ یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود

جک S۵ نیوفیس از کراس‌اوور‌های محبوب بازار بوده که با افت ۱۵ میلیون تومانی، به نرخ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره جزو معدود خودرو‌های بازار محسوب می‌شود که نسبت به روز گذشته گران‌تر شد. این خودرو از آغاز امروز، ۱۰ میلیون تومان بالاتر و با قیمت یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

نویسنده: علیرضا هنرمنش
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر