05 مهر 1402 - 09:14

فرزین وارد قطر شد

فرزین وارد قطر شد
محمدرضا فرزین؛ رئیس کل بانک مرکزی به منظور افزایش همکاری‌های پولی و بانکی با کشور همسایه، وارد دوحه پایتخت قطر شد.
کد خبر : ۱۵۵۴۸۷

به گزارش خبرنگار ایبِنا، مصطفی قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در قالب انتشار مطلبی در صفحه حساب کاربری شبکه اجتماعی ایکس خود از سفر رئیس کل بانک مرکزی به قطر خبر داد.

 

به منظور افزایش همکاری‌های پولی و بانکی؛ رئیس کل بانک مرکزی وارد قطر شد. در چارچوب دیپلماسی منطقه‌ای دولت و همچنین به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های پولی و بانکی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک اقتصادی با همسایگان، دکتر محمدرضا فرزین؛ رئیس کل بانک مرکزی وارد دوحه پایتخت قطر شد.

 

دکتر محمدرضا فرزین؛ رئیس کل بانک مرکزی ایران در این سفر که معاون ارزی این بانک نیز وی را همراهی می‌کند با شیخ بندر بن سعود آل ثانی؛ رئیس بانک مرکزی قطر دیدار و گفتگو می‌کند.

 

فرزین وارد قطر شد

 

گفتنی است فرزین ۲۴ خرداد ماه امسال هم در سفر به دوحه با مقامات اقتصادی این کشور درباره افزایش همکاری‌های پولی و بانکی میان ایران و قطر مذاکره کرد.

رئیس کل بانک مرکزی تا کنون چندین سفر به کشور‌های منطقه داشته است. فرزین نهم خرداد امسال هم با هدف دیدار و گفتگو با مقامات صندوق بین‌المللی پول، به آمریکا سفر کرده بود.

این سفر‌های رئیس کل بانک مرکزی در چارچوب دیپلماسی منطقه‌ای و بین‌المللی دولت و استمرار و تقویت همکاری‌ها و رایزنی‌های پولی و بانکی و اقتصادی با همسایگان صورت می‌گیرد.

 

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر