قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۲/ بازار خودرو همچنان در آرامش و ثبات

قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۲  بازار خودرو همچنان در آرامش و ثبات
معاملات امروز (چهارشنبه) در بازار خودرو همچنان بدون نوسان در حال انجام و قیمت اکثر خودرو‌ها مثل روز‌های گذشته با ثبات همراه است.
کد خبر : ۱۵۵۷۲۴

به گزارش خبرنگار ایبنا، قیمت خودرو (امروز چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲) نسبت به روزهای گذشته هیچ نوسانی نداشته و تمامی خودرو‌ها در ثبات کامل قیمتی قرار دارند. هر چند پیش بینی می‌شود بازار خودرو با آغاز هفته جاری با افت و خیز نسبی قیمت در مقایسه با هفته جاری همراه باشد.

علاوه بر ثبات بازار ارز و موج مثبت اخبار روزهای گذشته در خصوص آزادسازی منابع ارزی ایران در کشورهای مختلف، تسریع روند تحویل خودرو‌های وارداتی و آغاز مرحله سوم فروش سامانه یکپارچه نیز از عوامل ثبات و افت قیمت خودرو در بازار است. البته روند ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو از ابتدای هفته آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

 

قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۲/ بازار خودرو همچنان در آرامش و ثبات


بر این اساس قیمت خودرو‌های داخلی در بازار امروز هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ با مدل ۱۳۹۹ جزو اقتصادی‌ترین محصولات داخلی بوده می‌توان گفت از چند هفته گذشته هیچ‌گونه تغییری نداشتند. این دو خودروی شرکت سایپا به ترتیب با نرخ‌های ۳۱۰ و ۳۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته نوسانات اندکی را تجربه کرده و روی نرخ ۵۸۰ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت ۵۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده، اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۱۰ میلیون تومان معامله شد.

 

قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۲/ بازار خودرو همچنان در آرامش و ثبات



قیمت خودرو‌های مونتاژی در بازار مونتاژی‌ها نیز قیمت خودرو با پیروی از داخلی‌های بازار، بدون هیچ نوسانی نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که روی کانال ۷۰۰ میلیون تومانی در حال معامله است.

جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودرو‌های اقتصادی مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت ۷۲۵ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

هایما S۵ دنده اتوماتیک از معدود خودرو‌های مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که در چند هفته گذشته، یک افت نسبتاً سنگین را تجربه کرد و روی قیمت یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومانی ثابت شد. از آغاز روند معاملات امروز نیز هیچ تغییری نداشته و با همان قیمت در حال معامله است.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره از کراس‌اوور‌های مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودرو‌های بازار، بدون تغییر و با نرخ یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

 

قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۲/ بازار خودرو همچنان در آرامش و ثبات

نویسنده: علیرضا هنرمنش
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر