بزرگترین آسیب و خسارت در تاریخ «رژیم صهیونیستی»

بزرگترین آسیب و خسارت در تاریخ «رژیم صهیونیستی»
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آسیب‌های وارده به شهرک‌های اسرائیلی‌نشین بزرگترین آسیب در تاریخ «رژیم صهیونیستی» است.
کد خبر : ۱۵۵۹۶۷

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آسیب‌های وارده به شهرک‌های اسرائیلی نزدیک غزه، معروف به «غلاف غزه» می گویند و اذعان می‌کنند که برخی شهرک‌ها به طور کامل ویران شده‌اند و نیاز به بازسازی دارند.


رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گزارش دادند که خسارات وارده به شهرک‌های اطراف «غلاف غزه» در پی جنگ جاری، بزرگترین خسارت در تاریخ «رژیم صهیونیستی» است.


رسانه‌های رژیم صهیونیستی وضعیت شهرک‌ها را "وحشتناک" توصیف کردند و گفتند: «یک نوار زمین به طور کامل ویران شده است.»

یدیعوت آحارونوت، روزنامه رژیم صهیونیستیی  به تفصیل نوشت که خسارات سنگین در شهرک‌های «غلاف غزه» به تدریج نمایان می‌شود و کارمندان اداره مالیات برآورد کردند که تنها در روز اول جنگ، حداقل ۳ میلیارد شِکِل خسارت مستقیم به اموال وارد شده است.


این روزنامه به نقل از یک منبع بلندپایه در وزارت دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲۰ شهرک ویران شده است و بیشترین بخش از آن‌ها به طور کامل در آتش سوخت.

این روزنامه همچنین نوشت: در هیچ رویداد جنگی خسارتی به این بزرگی وارد نشده است و حتی نزدیک به یک پنجم خساراتی که در جنگ‌ها و عملیات‌های لبنان که هفته‌ها به طول انجامید؛ رخ داده و حتی در طول پرتاب موشک‌های اسکاد از عراق به سمت رژیم صهیونیستی، تا کنون به بار نیامده است.

به گزارش این روزنامه رژیم صهیونیستی، یکی دیگر از منابع ارشد مالی در این باره گفت: ساختمان‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را تخریب کنند. صد‌ها زیرساخت و صد‌ها خودرو به طور کامل در آتش سوخته اند.

این روزنامه با بیان اینکه برخی مزارع کشاورزی وجود دارند که برای مدت طولانی امکان از سرگیری کشت در آن‌ها وجود نخواهد داشت، تاکید کرد: زیان‌های غیرمستقیم به دلیل از بین رفتن درآمد کشاورزی و گردشگری برای مدت طولانی وجود دارد.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر