قیمت خودرو امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲/ آرامش بازار خودرو با اتمام هیجانات ارزی

قیمت خودرو امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲  آرامش بازار خودرو با اتمام هیجانات ارزی
قیمت خودرو امروز (سه‌شنبه)، افت محسوسی را نسبت به روز گذشته دارد و اکثر خودرو‌ها با ثبات کامل و یا کاهش قیمت جزئی همراه هستند.
کد خبر : ۱۵۶۱۷۳

به گزارش خبرنگار ایبنا، قیمت خودرو امروز سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ با روند نزولی همراه بوده و بازار بدون توجه به اتفاقات اخیر ارزی در ثبات کامل قرار دارد. این در حالیست که برخی از خودروها، افت قیمت را نیز تجربه می‌کنند.

نرخ دلار در بازار آزاد، امروز نیز با روند کاهشی و در محدوده ۵۰ هزار تومان قرار دارد و همین امر می‌تواند تنها دلیل افت قیمت در برخی از محصولات داخلی و مونتاژی باشد. البته جدی شدن روند واردات خودرو و بارگذاری مشخصات خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه، می‌تواند یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی تلقی شود.

 

قیمت خودرو امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲/ آرامش بازار خودرو با پایان شوک ارزی



بر این اساس قیمت خودرو‌های داخلی با آغاز امروز کاهش‌هایی جزئی دارد. پژو ۲۰۷i دنده‌ای از هاچ‌بک‌های محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که ۶ میلیون تومان افت قیمتی داشته و با نرخ ۶۰۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU۵ که سدان محبوب ایران خودرو است نیز حدود دو میلیون تومان کاهش دارد و با قیمت ۶۱۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

رانا پلاس که خودرویی بر پایه پلتفرم پژو ۲۰۶ طراحی و تولید شده، رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده و با افت هفت میلیون تومانی به نرخ ۴۸۸ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی دیگر از معدود خودرو‌های داخلی بازار است که تغییر قیمت دارد. این سدان رده بالای ایران خودرو تنها حدود یک میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

قیمت خودرو امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲/ آرامش بازار خودرو با پایان شوک ارزی



قیمت خودرو‌های مونتاژی نیز با پیروی از داخلی‌های بازار افت ناچیزی دارد. بسترن B۳۰ با مدل ۱۴۰۰ یکی از سدان‌های توقف تولید خورده بهمن موتور بوده که از هفته گذشته با نرخ ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و تغییری ندارد.

هایما S۵ دنده‌اتوماتیک یکی از معدود کراس‌اوور‌های مونتاژی بازار است که افت قیمتی درحد جزئی دارد. این خودرو با حدود ۱۰ میلیون تومان کاهش به نرخ یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.

فردا T۵ محصول مونتاژی فردا موتورز محسوب می‌شود که سرانجام پس از هفته‌ها ثبات قیمتی، در روز گذشته توانست ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کند، اما امروز تغییری نداشته است.

فونیکس تیگو ۷ پرو یکی دیگر از معدود خودرو‌های مونتاژی بازار بوده که افت قیمت اندکی دارد. این کراس‌اوور گران قیمت مدیران خودرو تنها حدود پنج میلیون تومان افت قیمتی دارد و روی کانال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

 

قیمت خودرو امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲/ آرامش بازار خودرو با پایان شوک ارزی

نویسنده: علیرضا هنرمنش
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر