05 آبان 1402 - 13:00

سایه نفوذی‌ها بر نوسانات بازار ارز/ ایران پشتوانه ارزی مطلوبی دارد

سایه نفوذی‌ها بر نوسانات بازار ارز  ایران پشتوانه ارزی مطلوبی دارد
یک نماینده مجلس با بیان اینکه نوسانات اخیر در بازار ارز جنبه اقتصادی ندارد، گفت: این تلاطم‌ها نتیجه عملکرد نفوذی‌های آمریکاست.
کد خبر : ۱۵۶۴۲۸

هادی بیگی‌نژاد؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نوسانات اخیر در بازار ارز به خبرنگار ایبنا، گفت: این تلاطم‌ها جنبه اقتصادی ندارد و نتیجه عملکرد عوامل نفوذی است.

 

وی افزود: نفوذی‌های آمریکا در حوزه اقتصادی و ارزی سعی دارند تا با فضاسازی و ایجاد التهاب، یک جنگ ارزی علیه کشور ما به راه بیندازند و از جمله تلاطم‌هایی که  در روز‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم نیز نتیجه این نوع عملکرد افراد نفوذی و سودجو است. 

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازار ارز کشور از نظر پشتوانه ارزی و مسائل اقتصادی در شرایط قابل قبولی قرار دارد و ماه‌هاست که شاهد ثبات در بازار ارز کشور هستیم؛ بنابراین نوسانات اخیر هیچ دلیل بنیادی اقتصادی به دنبال نداشت.

 

بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: آزادسازی منابع بلوکه شده کشورمان و افزایش فروش نفت و درآمد حاصل از آن بیانگر این است که اقتصاد در وضعیت خوبی قرار دارد و  بازار ارز به یک ثبات نسبی رسیده و اگر تلاطمی هم در آن ایجاد می‌شود موقتی است و جنبه اقتصادی ندارد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر