فروش دو مدل از ساعت‌های اپل متوقف شد

فروش دو مدل از ساعت‌های اپل متوقف شد
شرکت اپل اعلام کرد که فروش دو مدل از ساعت‌های هوشمند خود را متوقف می‌کند.
کد خبر : ۱۵۸۵۳۱

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الامارات الیوم، غول الکترونیکی آمریکایی اپل چند روز پیش از اجرایی شدن تصمیم برای توقف فروش این دو مدل به دلیل اختلاف بر سر مالکیت معنوی، اعلام کرد که فروش دو مدل از ساعت‌های هوشمند خود در ایالات متحده یعنی سری نهم و اولترا ۲ را در ایالات متحده متوقف می‌کند.

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده است که اپل همچنین قادر به تعمیر ساعت‌های هوشمند هر دو مدل پس از اتمام دوره گارانتی نخواهد بود.

بلومبرگ افزود که دو مدل جدید ساعت هوشمند اپل از ساعت سه بعد از ظهر پنجشنبه (به وقت ایالات متحده) دیگر در وب سایت این شرکت به فروش نمی‌رسد.

این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که فروش این دو ساعت را در فروشگاه‌های خرده فروشی خود در ایالات متحده از ۲۴ دسامبر متوقف می‌کند.

فروش از طریق پلتفرم‌های الکترونیکی در ایالات متحده قبل از تاریخ ممنوعیت واقعی متوقف شد تا ساعت‌هایی که قبلا فروخته شده بودند قبل از اعمال ممنوعیت ارسال شوند، اما فروش ساعت‌ها از طریق پلتفرم آنلاین بین المللی اپل و از طریق فروشگاه‌های خصوصی ادامه خواهد داشت.

اپل در وب‌سایت خود اعلام کرد که «دیگر ساعت‌های اپل با قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون را نمی‌فروشد»، اما مدل‌هایی که به این ویژگی مجهز نیستند به فروش خواهند رفت.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر