16 دی 1402 - 12:36
نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایبنا :

نوسان قیمت دلار اقتصادی نیست

نوسان قیمت دلار اقتصادی نیست
افزایش قیمت دلار به بهانه اقدام تروریستی در کرمان جنبه روانی دارد و در واقع فضاسازی در این راستا اهداف دشمن را محقق می‌کند.
کد خبر : ۱۵۹۰۶۰

هادی بیگی نژاد؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی‌ روز‌های گذشته برای افزایش قیمت دلار در کشوربه خبرنگار ایبنا گفت: افزایش قیمت دلارکه به بهانه حادثه تروریستی کرمان و یا فضاسازی رسانه‌ای توسط سودجویان رخ داده به زودی فروکش خواهد کرد.

 

وی افزود: دشمن به دنبال آن است تا مکتب حاج قاسم را به جای وسیله‌ای برای وحدت به ابزاری برای شکاف بین ملت تبدیل کند و فضاسازی برای افزایش قیمت دلار به بهانه حادثه تروریستی اخیر در کرمان نیز در همین جهت است.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کسانی که در داخل به بهانه حادثه تروریستی کرمان اقدام به افزایش قیمت دلار کردند و یا در این راستا فضاسازی می‌کنند، پیاده نظام دشمن هستند و اهداف آن را دنبال می‌کنند.

 

بیگی نژاد با تاکید براینکه نوسانات چند روز گذشته دلار در بازار هیچ دلیل اقتصادی ندارد، تاکید کرد: براساس گزارش هفته‌ گذشته رئیس کل بانک مرکزی در مجلس، ذخایر ارزی کشور ما نسبت به ماه‌های گذشته افزایش داشته و هیچ مشکلی از این نظر نداریم، همچنین در حوزه فروش نفت نیز مطالبات‌ کشور را به طور کامل دریافت می‌کنیم.

 

وی در پایان تاکید کرد: از سوی دیگر در روز‌های اخیر تقاضا برای خرید دلار افزایش پیدا نکرده؛ بنابراین از این جهت شاهد افزایش قیمت دلار در کشور نخواهیم بود و حتی در روز‌های پایانی هفته تقاضا کمتر نیز می‌شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر