رشد تعداد میلیونر‌های بریکس تا ۲۰۳۰

رشد تعداد میلیونر‌های بریکس تا ۲۰۳۰
هنلی و شرکا (Henley & Partners) تخمین زده است که تعداد میلیونر‌های گروه بریکس طی یک دهه آینده ۸۵ درصد افزایش خواهد یافت.
کد خبر : ۱۶۰۵۵۳

به گزارش ایبنا؛ بر اساس گزارش هنلی و شرکا (Henley & Partners) تعداد میلیونر‌های جدید در کشور‌های بریکس تا سال ۲۰۳۴ افزایش خواهد یافت. گروه بریکس متشکل از برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی به عنوان اقتصاد‌های نوظهور جهان است که روز اول ژانویه، ایران، اتیوپی، مصر و امارات متحده عربی نیز به عضویت آن درآمدند.

 

به نقل از راشاتودی،  کل ثروت قابل سرمایه گذاری در اختیار اشخاص حقیقی در کشور‌های بریکس بالغ بر ۴۵ تریلیون دلار است. در حال حاضر ۱/۶ میلیونز با دارایی‌های قابل سرمایه گذاری بیش از یک میلیون دلار در کشورهای عضو گروه بریکس وجود دارد که شامل ۴۷۱۶ نفر با ثروت بیش از ۱۰۰ میلیون دلار و ۵۴۹ میلیاردر است. هنلی و شرکا (Henley & Partners) تخمین زده است که تعداد میلیونر‌های گروه بریکس طی یک دهه آینده ۸۵ درصد افزایش خواهد یافت.

 

«دومینیک ولک» از مدیران هنلی و شرکا (Henley & Partners) در همین رابطه گفت: ««[بریکس] نظم جهانی را به چالش می کشد و خود را به عنوان یک رقیب قدرتمند برای G7 و سایر نهادهای بین المللی تثبیت می‌کند.»

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر