صنعت توریسم رژیم صهیونیستی نابود شد

صنعت توریسم رژیم صهیونیستی نابود شد
صنعت گردشگری رژیم صهیونیستی پس از تجاوز به غزه ضربه بزرگی را متحمل شد.
کد خبر : ۱۶۰۷۴۷

به گزارش ایبنا؛ به نقل از المیادین، بخش توریستی «رژیم صهیونیستی» در نتیجه جنگ جاری در غزه با بحران مواجه است و بسیاری از خطوط هوایی برای سفر به سرزمین‌های اشغالی مردد هستند. «یوسی فتال» مدیر کل اتاق سازمان‌دهندگان گردشگری داخلی این رژیم گفت: «۲۵۰ شرکت هواپیمایی در اسرائیل قبل از بحران فعالیت می‌کردند و اکنون تنها ۴۵ شرکت در حال فعالیت هستند».

 

فتال به روزنامه معاریو گفت که اسرائیل از نظر هوانوردی کاملا از جهان منزوی شده است و گزارش داد که ۸۰% پرواز‌ها توسط شرکت اسرائیلی اِل عال (EL AL) انجام می‌شود. مدیر کل اتاق سازمان‌دهندگان گردشگری داخلی همچنین اظهار داشت که بازسازی آنچه شهرت «اسرائیل» عنوان کر، د دو یا سه سال طول می کشد.

 

بر اساس گزارش وزارت گردشگری رژیم صهیونیستی، تقریباً ۲۰۰۰۰۰ صهیونیست مستقیم در این صنعت شاغل هستند. بخش گردشگری رژیم صهیونیستی شاهد کاهش  ۷۳ درصدی گردش مالی نسبت به پایان سال ۲۰۲۲ بود. معاملات ۶۴% کاهش یافت و این صنعت با کاهش ۲۶ درصدی در میانگین مبلغ معاملات همراه بود.

 

به گزارش ایبنا؛ این بخشی از ضربه طوفان الاقصی به رژیم است. طبق گزارش بلومبرگ، «اسرائیل» با توجه به هزینه‌های جنگ باید تقریباً ۵۸ میلیارد دلار در سال جاری وام بگیرد که حدوداً معادل ۲۳۰۰۰ دلار برای هر خانوار و ۳ برابر کسری مالی رژیم در سال ۲۰۲۲ است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر