19 فروردين 1403 - 15:01

ریزش ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

ریزش ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز همراه شده است.
کد خبر : ۱۶۱۹۸۷

به گزارش ایبنا، محمد کشتی آرای درباره وضعیت قیمت‌ها و معاملات در بازار طلا و سکه، اظهار داشت: باتوجه به تعطیلی بازار‌های جهانی امروز قیمت طلای جهانی بدون تغییر است؛ ولی آغاز حراج سکه و شمش طلا باعث شده تا قیمت سکه در بازار به شدت کاهش یابد.

 

وی با تأکید براینکه حباب سکه درحال تخلیه است، گفت: امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز همراه شده است. قیمت طلا هم مقداری کاهش یافت، ولی بدلیل عدم تغییر محسوس قیمت ارز این کاهش زیاد نبوده است.

او ادامه داد: قیمت نیم سکه بهار آزادی نسبت به دیروز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

این فعال بازار طلا و سکه با تأکید براینکه حباب انواع سکه امروز کاهش یافته است، تصریح کرد: حباب سکه به ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافته و پیش بینی می‌شود با توجه به ادامه حراج سکه و شمش طلا در روز‌های آینده حباب سکه بیشتر تخلیه شود.

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت‌ها در بازار تعدیل خواهد شد، گفت: خرید‌های هیجانی در بازار متوقف شده است؛ تا دیروز بازار خیلی داغ شده بود و همه از ترس افزایش بیشتر خرید می‌کردند، ولی امروز، ولی سطح معاملات کاهش یافته است.

 

منبع: تسنیم

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر