24 ارديبهشت 1403 - 20:04

همایش ملی راهبردهای اساسی برای مقابله با تورم برگزار می‌شود

همایش ملی راهبردهای اساسی برای مقابله با تورم برگزار می‌شود
همایش مقابله با تورم با همکاری دانشگاه امام صادق مؤسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز و مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۶۳۲۱۳

به گزارش خبرنگار ایبنا؛ دانشکدهٔ معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (علیه السلام) با همکاری مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی و مؤسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز همایش ملی راهبرد‌های اساسی برای مقابله با تورم در ایران را برگزار می‌کند.


همایش ملی راهبردهای اساسی برای مقابله با تورم برگزار می‌شود
محور‌های اصلی این همایش شامل نقش نظام ارزی، نقش نظام پولی و بانکی، نقش نظام تولیدی، نقش نظام تجارت خارجی و نقش نظام اقتصاد سیاسی می‌شود. 

همایش ملی راهبرد‌های اساسی برای مقابله با تورم در ایران ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ در دانشگاه امام صادق دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد برگزار می‌شود.

پژوهشگران، نخبگان و خبرگان مالی اقتصادی، می‌توانند مقالات خود را تا ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ به ایمیل isuconferences@gmail.com ارسال کنند.

برای مشاهده جزئیات به لینک زیر مراجعه کنید.

https://B2n.ir/conference.sub


لازم به ذکر است که اولین پیش‌نشست تخصصی این همایش با محور نرخ رشد اقتصادی و تورم روز شنبه  ۲۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۴ الی ۱۶:۳۰ در مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، سالن جلسات شهید مطهری طبقه چهارم برگزار می‌شود.

ساسان شاه‌ ویسی دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، مهدی صادقی شاهدانی رئیس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام، مهدی هادیان معاون پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی، مهدی حمزه‌ پور معاون پژوهشی مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، کامران ندری عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام و یاسر ملایی سرپرست دفتر پایش‌های اقتصادی مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی سخنرانان این پیش‌نشست هستند.

پیوند شرکت مجازی در جلسه https://imps.ac.ir/meeting

پیوند ثبت‌نام جهت شرکت حضوری https://survey.porsline.ir/s/mFoRh2r
M


برای شرکت حضوری در جلسه ثبت‌نام الزامی است.


همایش ملی راهبردهای اساسی برای مقابله با تورم برگزار می‌شود

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر