13 تير 1396 - 12:36

قهرمانی یک ایران کیشی در مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ

فرامرزجنیدی ازپشتیبانان شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مسابقات بین المللی WORLD CUP پاورلیفتینگ که در تفلیس گرجستان برگزارشد به مقام قهرمانی دست یافت .
کد خبر : ۷۱۸۹۶
جنیدی

به گزارش ایبِنا به نقل از ایران کیش، فرامرز جنیدی در این رقابت ها در دورشته موفق به کسب مدال طلا شد. از نکات قابل توجه این رقابت ها همراهی پرچم ایران و پرچم ایران کیش پس از کسب مدال های طلای جنیدی و قهرمانی تیمی ملی کشورمان است.
مسابقات WORLD CUP پاورلیفتینگ، پرس سینه، ددلیفت و PUSH & PULL زیر نظر اتحادیه جهانی IPSU و به میزبانی فدراسیون پاورلیفتینگ گرجستان در مجموعه ورزشی EAST EUROPIAN UNIVERSITY شهر تفلیس با حضور تیمهای ایران، اوکراین، ترکیه، ارمنستان، گرجستان و جمهوری آذربایجان و با شرکت بیش از یکصد و چهل ورزشکار در ۲ گروه حرفه ای و آماتور برگزار شد.
تیم ایران متشکل از ۱۴ ورزشکار و به سرپرستی محسن استخری نماینده فدراسیون جهانی و رئیس راو پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران، در این رقابتها شرکت کرد که در پایان مسابقات با کسب ۱۵ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز به مقام قهرمانی تیمی دست یافت.
تیمهای گرجستان، ارمنستان، اوکراین، آذربایجان و ترکیه به ترتیب مقامهای دوم تا ششم را کسب نمودند. دراین مسابقات برای نخستین بار چند تن از بانوان ورزشکارایرانی در این رشته نیز حضور داشتند.




کریم گرشاسبی قهرمان دسته ۷۴کیلو مستر ۴ به همراه فرامرز جنیدی قهرمان ایران کیشی تیم ملی در وزن صدو بیست و پنح  و مربی تیم ملی رضا زمانی



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر