21 تير 1396 - 12:52
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد:

پرداخت بیش از ۲میلیون و۷۰۰ هزارتسهیلات معیشت وکارآفرینی

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار فقره وام قرض الحسنه معادل ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در ۹ سال گذشته به متقاضیان سراسر کشور پرداخت کرده است.
کد خبر : ۷۲۲۵۶
اکبری

به گزارش  ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام با اشاره به اقدامات موثر بانک در حوزه های مختلف مسئولیت های اجتماعی بیان داشت: این بانک طی ۹ سال فعالیت ارزنده خود بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه در زمینه حمایت از مددجویان کمیته امداد، سازمان زندان ها و بهزیستی و همچنین وام به منظور ازدواج جوانان، رفع مایحتاج ضروری، درمان بیماری ها، تامین مالی مسکن برای روستاییان و غیره اعطا نموده است.
 و ی اظهارداشت: تا کنون بالغ بر ۵۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال با هدف توانمندسازی نیازمندان و بهبود معیشت هموطنان در استان ایلام پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در سال ۹۵ در مجموع ۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۵۱۰ هزار فقره وام پرداخت شده که سهم استان ایلام ۱۰ هزار فقره وام با ۹۱۰ میلیارد ریال اعتبار است.
وی افزود: مبلغ تسهیلات پرداخت شده به اشخاص حقیقی بین ۱۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال است که در تفاهمنامه های منعقد شده با سازمان ها و نهادها در قالب طرح حمایتی این مبلغ به ۳۰۰ میلیون ریال نیز قابل افزایش است.
 اکبری در ادامه گفت: البته سقف وام قرض الحسنه بانک با مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار افزایش یافته است و همچنین متقاضیان و مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند در طرح بانکداری اجتماعی تا ۳۰۰ میلیون ریال درخواست تسهیلات داشته باشند.
وی به ارائه توضیحاتی در مورد طرح های بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ارائه تسهیلات به متقاضیان پرداخت و اظهار داشت: این بانک در طول فعالیت خود تقریباً در ۴ حوزه شامل معیشت، کارآفرینی، ازدواج و سلامت حضور فعالی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه داشته است.
اکبری با بیان اینکه در سیاست‌های بانک حوزه کارآفرینی جزء اولویت ها قرار گرفته است، افزود: در همین زمینه بانک تلاش کرد تا با تمرکز تسهیلات خرد برای فعالیت کارآفرینی اقدامات لازم را انجام دهد. البته در این بخش توجه بیشتری به ارائه تسهیلات در روستاها و شهرهای کوچک شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر