30 مرداد 1396 - 09:43

تغییر شماره مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا از اول شهریور ماه

بانک سینا در راستای ایجاد ارتباط متقابل و بهتر با مشتریان، اقدام به تغییر شماره تلفن مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان کرد.
کد خبر : ۷۳۷۸۷
بانک سینا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مردم برای ارتباط با مرکز ارتباط مشتریان این بانک که با ساختاری مشتری مدار و خدمات محور و با هدف جلب رضایتمندی آنان ایجاد شده، می توانند از اول شهریورماه جاری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۳۱ تماس بگیرند.


این مرکز با به کار گیری کارشناسان خبره و استفاده از فناوری های نوین بانکی، در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته (۲۴*۷)، آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به هموطنان در زمینه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین پیگیری مشکلات احتمالی آنها در این زمینه خواهد بود.


دریافت و پیگیری کلیه مشکلات در زمینه خدمات سیناکارت و انواع خدمات نوین بانکی نظیر تلفنبانک، اینترنت بانک، همراه بانک، پیام کوتاه، همبانک و خودپرداز از جمله مواردی است که در حال حاضر از سوی این مرکز به مشتریان ارائه می شود. همچنین مشتریان این بانک می توانند  در صورت مفقودی یا سرقت کارت های بانک سینا، از طریق تماس با این مرکز برای مسدود کردن کارت خود اقدام کنند.


همچنین این مرکز آماده دریافت پیشنهادها و انتقادهای مشتریان در زمینه های مختلف عملکردی در بانک سینا است.  


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر