06 آبان 1396 - 13:01

افزایش قیمت سکه تمام و دلار در بازار آزاد

بازار آزاد امروز شاهد افزایش قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم و همچنین دلار نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته بود؛ این در حالی است که قیمت یورو و پوند کاهش یافت.
کد خبر : ۷۶۷۶۵
نوسانات ارز

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز و تا لحظه تنظیم این خبر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با یک ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه یک میلیون و ۳۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته شد.


همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با یک هزار و ۱۰۰ تومان رشد نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. نیم سکه با ۳۰۰ تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه ۶۶۷ هزار و ۹۰۰ و هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با یک هزار و ۳۰۰ تومان اُفت، ۳۷۵ هزار و ۶۰۰ تومان ارزشگذاری شد.


قیمت هر قطعه سکه گرمی نیز با ۸۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۲۵۵ هزار و ۲۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۶۰۰ تومان رشد ۱۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان تعیین شده بود.


صرافی های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۱۳ تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه ۴ هزار و ۴۳ تومان می فروختند. همچنین قیمت داد و ستد هر یورو با ۴۸ تومان و هر پوند با ۲۸ تومان کاهش به ترتیب ۴ هزار و ۷۸۰ و ۵ هزار و ۳۵۰ تومان تعیین شده بود.


جدول قیمت ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)














































نوع سکه و ارز 



شنبه



تمام بهار آزادی طرح جدید



۱۳۱۵۳۰۰



تمام بهار آزادی طرح قدیم



۱۲۷۴۳۰۰



نیم سکه



۶۶۷۹۰۰



ربع سکه



۳۷۵۶۰۰



سکه گرمی



۲۵۵۲۰۰



هر گرم طلای ۱۸ عیار



۱۲۳۳۵۰



دلار



۴۰۴۳



یورو



۴۷۸۰



پوند



۵۳۵۰




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر