ضرر میلیارد دلاری بانک های آمریکایی از تصویب لایحه اصلاح مالیاتی

به دنبال تصویب لایحه اصلاح مالیاتی دونالد ترامپ، بانک آمریکا و سیتی گروپ از روند نزولی درآمدهای خود در سه ماه پایانی سال جاری میلادی خبر دادند.
کد خبر : ۷۹۴۰۰
بانک آمریکا

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از بلومبرگ انگلیسی، بانک آمریکا اعلام کرد با توجه به تصویب لایحه بودجه اصلاح مالیاتی در ایالات متحده انتظار می رود که درآمد خالص سه ماه پایانی این بانک ۳ میلیارد دلار کاهش خواهد یافت.


این روند نزولی به دلیل کاهش ارزش دارایی های خالص مالیاتی تعلیق درآمده است و بانک آمریکا نمی تواند از مزایای مالیات هایی که کاهش پیدا کرده اند، بهره گیرد.  


بر همین اساس به دنبال تصویب لایحه اصلاح مالیاتی دونالد ترامپ، نرخ مالیات شرکت ها از ۳۵ درصد به ۲۱ درصد کاهش پیدا می کند و این به معنی آن است که بسیاری از شرکت ها مجبور خواهند بود تا درآمدهای مالیاتی که با نرخ بالاتر جمع آوری شده را ارائه دهند. در همین حال به موجب این قانون جدید، بسته کاهش مالیاتی موقت برای تجار و بسیاری از افراد ارائه خواهد شد.


در حال حاضر بانک آمریکا به تحلیل قانون مالیات در این کشور ادامه خواهد داد تا تاثیرات کامل این قانون که شامل نرخ مالیاتی کمتر شرکت ها است را نشان دهد.


بر پایه این گزارش، بانک سیتی گروپ آمریکا هم در اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرده بود که با تصویب نهایی لایحه اصلاح مالیاتی ممکن است در سه ماه پایانی سال ۲۰ میلیارد دلار از گردش مالی خود را از دست دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها