06 آبان 1397 - 13:27

ارائه سه خدمت جدید در سامانه اینترنت‌بانک کارآفرین

امکان انتقال وجه داخلی بین حساب‌های نزد بانک کارآفرین به صورت گروهی و مشاهده سوابق و پیگیری انتقال وجه داخلی گروهی در سامانه اینترنت‌بانک کارآفرین (کارانت) فراهم شد.
کد خبر : ۹۳۱۵۴
بانک کارآفرین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در راستای تکمیل و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، سرویس جدید انتقال وجه داخلی گروهی در سامانه اینترنت‌بانک کارآفرین (کارانت) آماده بهره‌برداری توسط مشتریان بانک است.


بر اساس این گزارش، این خدمت به همراه سرویس پیگیری و مشاهده سوابق تراکنش انتقال وجه داخلی گروهی برای استفاده مشتریان واجد شرایط سامانه اینترنت‌بانک ایجاد شده است. مشتریان محترم با استفاده از خدمات نام برده می‌توانند طی یک درخواست، نسبت به انتقال وجه از یک حساب خود (به‌عنوان حساب مبدأ) به چند حساب مقصد داخلی نزد بانک کارآفرین اقدام نمایند.


کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی که از دستگاه تولید رمز یک‌بارمصرف (OTP) برای ورود و انجام تراکنش مالی در اینترنت‌بانک استفاده می‌کنند و خدمات مالی با استفاده از دستگاه تولید رمز یک‌بارمصرف (OTP) را فعال نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل از خدمت ایجاد شده در محیط اینترنت‌بانک، برای انتقال وجه به‌صورت گروهی (دسته‌ای) تا سقف مشخص شده و مجاز برای انجام انتقال وجه‌های داخلی استفاده کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر