22 آبان 1397 - 11:11
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکید کرد:

تلاش بیشتر در نظارت بر انجام امور و تکریم ارباب رجوع

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران طی ویدئو کنفرانس با مدیر شعب استان اصفهان بر نظارت در انجام امور تکریم ارباب رجوع وبررسی راهکارهای جذب منابع ونیزپیگیری وصول مطالبات توسط روسای شعب و دوایر تاکید کرد.
کد خبر : ۹۳۵۸۴
اکبری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری، مدیر عامل به منظور حذف محدودیت های جغرافیایی در برگزاری جلسات و استفاده بهینه از زمان کاری منابع انسانی و مدیریت کارآمدتر آنها جلسه ای به صورت ویدئوکنفرانس با همکاران ستاد و شعب استان اصفهان برگزار کرد.


در دیدار آنلاین صورت گرفته، دکتر اکبری، کارکنان استان اصفهان را به تلاش جدی در راستای جذب منابع و پیگیری وصول مطالبات دعوت کرد و خاطر نشان ساخت: تمامی کارکنان می بایست بر طرح های بانک تسلط کافی را داشته باشند و به صورت واضح بتوانند آنها را برای مشتریان تشریح کنند.


دریافت نظرات همکاران به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: کارکنان باید نظرات و پیشنهادات خود را در هر چه بهتر شدن ارائه خدمات به مشتریان و جذب منابع و پیگیری وصول مطالبات بیان نمایند و بر تلاش جدی تمامی کارکنان و اولویت دادن به امور بانک برای رسیدن به اهداف عالیه بانک دعوت کرد.


دکتر اکبری تصریح کرد: در سال جاری با توجه به شرایط اقتصادی، رویکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توسعه و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت از کالای ایرانی و نیز در طرح همیاران مهر کمک به اقشار ضعیف جامعه می باشد که کارکنان در این راستا باید نهایت تلاش خود را انجام دهند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر