سازمان اداری و استخدامی؛

اطلاعات ۲۵۲ دستگاه در سامانه ثبت حقوق مدیران وارد شد

سازمان اداری و استخدامی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اطلاعات مربوط به ۲۵۲ دستگاه از مجموعه‌های تابع دولت در سامانه ثبت حقوق مدیران وارد شد.
کد خبر : ۹۵۳۰۶
 سازمان اداری استخدامی

به گزارش ایبِنا، سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به سامانه ثبت حقوق مدیران اعلام کرد که در اجرای ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران، این سازمان نسبت به بسترسازی و راه اندازی سامانه متمرکز ثبت حقوق و مزایا اقدام و طی بخشنامه شماره ۶۶۱۱۱ مورخ 1397.02.18 دستورالعمل نحوه ورود و ثبت اطلاعات اقلام پرداختی کارکنان به دستگاه‌های اجرایی مشمول ابلاغ و درخواست شد نسبت به ورود و تکمیل اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان دستگاه اقدام و اطلاعات مزبور را در سامانه این سازمان نیز بارگذاری نمایند.


متعاقب آن نیز طی بخشنامه شماره ۳۳۶۵۶۶ مورخ ۹۷.۰۷.۰۲ درخواست شد ضمن تعبیه گزینه مشاهده پرداختی‌های مدیران در سامانه خود در ورود و تکمیل اطلاعات اهتمام تا مقدمات ایجاد دسترسی برای دستگاه‌های نظارتی و عموم مردم فراهم شود.


همچنین طی مصوبه شماره ۹۹۱۴۵/ت۵۲۲۳هـ مورخ ۹۷.۰۷.۲۸ هیات محترم وزیران کلیه دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرده براساس ترتیباتی که این سازمان مشخص نموده، نسبت به ثبت اطلاعات پرداخت های مقامات، روسا، مدیران و کارکنان خود در سامانه اقدام نمایند.


سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد، تاکنون اطلاعات مربوط به ۲۵۲ دستگاه از مجموعه‌های تابعه دولت (قوه مجریه)، ستاد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و برخی از ادارات کل دادگستری استان‌ها و سازمان تبلیغات اسلامی و برخی واحدهای استانی تابعه در سامانه وارد شده و پیگیری برای ثبت اطلاعات سایر دستگاه‌ها ادامه دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر