با حکم وزیر اقتصاد؛

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری ایران منصوب شد

وزیر اقتصاد در پی بازنشستگی «محمد خزاعی، » طی حکمی «احمد جمالی» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران منصوب کرد.
کد خبر : ۹۵۵۹۴
احمد جمالی

به گزارش ایبِنا، در حکم فرهاد دژپسند برای احمد جمالی آمده است: با عنایت به بازنشستگی محمد خزاعی از تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۷ به موجب این حکم و با حفظ سمت، «سرپرستی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران» به جنابعالی محول می شود.


در این حکم خاطرنشان شده: امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.


گفتنی است، احمد جمالی در حاضر مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران است.


وی تحصیلات خود را از مقطع کارشناسی تا دکترا در رشته مدیریت در دانشگاه های تهران و شیراز طی کرده است و در سوابق اداری سرپرست سازمان مذکور، مسئولیت هایی چون «سرپرستی معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل»، «مدیر کلی امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت» و «دبیری ستاد سرمایه گذاری وزارت راه و ترابری» و همچنین «مدیر کلی وام ها، مجامع و موسسات بین المللی و مدیر کلی نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران» به چشم می خورد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها