03 ارديبهشت 1398 - 08:43

اعضای هیات رییسه اتاق تهران انتخاب شدند

مسعود خوانساری که ریاست هشتمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران را برعهده داشت، بار دیگر به عنوان رییس پارلمان بخش خصوصی تهران در دوره نهم برگزیده شد.
کد خبر : ۹۹۱۹۶
اتاق تهران

به گزارش خبرنگار ایبِنا، نخستین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در دوره نهم با حضور اعضای جدید صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد. دستور کار این نشست انتخاب رییس و اعضای هیات رییس اتاق تهران در دوره نهم بود.


مسعود خوانساری تنها نامزد ریاست اتاق تهران در دوره نهم بود و با ٥٠ رای از ۵۲ رای ماخوذه بار دیگر به عنوان رییس این اتاق انتخاب شد. دو رای دیگر نیز سفید و ممتنع بود. علاالدین میرمحمد صادقی و محمد اتابک نیز نامزد نایب رییسی اتاق بازرگانی تهران بودند. براین اساس علاالدین میرمحمد صادقی با ۵۰ رای از ۵۲ رای ماخوذه به عنوان نایب رییس اول و محمد اتابک نیز با ٤٦ رای از ۵۲ رای ماخوذه نایب رییس دوم اتاق تهران شدند. دو برگه رای سفید بود و ٤ نفر نیز تنها به میرمحمد صادقی رای داده بودند.


ناصر ریاحی تنها نامزد خزانه داری اتاق تهران بود که با ۵۰ رای از  جمع ۵۳ رای ماخوذه به عنوان خزانه دار اتاق تهران انتخاب شد. همچنین تنها نامزد هیات رییسه اتاق تهران نیز سیده فاطمه مقیمی بود که وی نیز با ٤٧ رای از مجموع ۵۳ رای به عنوان منشی انتخاب شد. ۵ رای به وی سفید و یک رای نیز باطل بود.


محمدرضا انصاری نایب رییس اتاق بازرگانی ایران ریاست سِنی اتاق بازرگانی تهران را برای برگزاری انتخابات هیات رییسه را برعهده داشت. فریال مستوفی به عنوان منشی و محمود نجفی عرب نیز به عنوان ناظر این انتخابات بودند.


خوانساری بعد از برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق تهران در سخنانی اظهار داشت: مهم ترین سرمایه اتاق اعضای آن هستند. وی افزود: در طول چهار سال گذشته از راه های مختلف ارتباط خوبی را با اعضا برقرار کرده بودیم. در پایان دوره هشتم، حدود ١٨ هزار نفر دارای کارت بازرگانی بودند و امیدواریم این تعداد در دوره نهم افزایش یابد.


رییس اتاق تهران گفت: هشت کمیسیون در اتاق داریم ولی با توجه به تخصص های مختلفی که در بین اعضا هست، تعداد کمیسیون ها افزایش خواهد یافت. از استارتاپ ها در این دوره بیشتر استفاده خواهیم کرد و حتما کمیسیونی در این زمینه را ثبت خواهیم کرد.


خوانساری خاطرنشان کرد: درحال حاضر ٢٠٤ تشکل در اتاق ایران ثبت شده و ما در سال گذشته ٢٠ تشکل استانی را ثبت کردیم. رییس اتاق تهران اظهار داشت: دیپلماسی خارجی را به ویژه با کشورهای همسایه و با توجه به بحث تحریم ها بیشتر مدنظر قرار خواهیم داد و کارگروه ویژه مقابله با تحریم را در همکاری با دولت تشکیل خواهیم داد.


برچسب ها: اتاق تهران صنایع
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر