23 آبان 1398 - 10:37
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی :

فضای کسب و کار بهبود یافته است

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: برخی از مقررات و اقدامات سازمان‌های نظارتی بر فضای کسب و کار تاثیر مثبت بر جای گذاشته است.
کد خبر : ۱۰۸۷۳۱
فولادگر

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر، رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در تشریح نشست کمیسیون متبوعش با رئیس قوه قضاییه، گفت: کمیسیون از مواضع رئیسی مبنی بر مبارزه با فساد و اقدامات موثری که در این مدت در راستای تحقق این امر انجام گرفته، حمایت کرد.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفظ امنیت سرمایه‌گذاری در گرو مبارزه با فساد است، افزود: امنیت سرمایه‌گذاری و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر هستند، سرمایه گذار باید بداند در صورتی که براساس قانون فعالیت کند، حمایت می‌شود و اگر کار خلافی انجام دهد با او برخورد خواهد شد.


مبارزه با فساد نباید موجب رکود در تولید یا تعطیلی واحدهای تولیدی شود


وی با بیان اینکه مبارزه با فساد نباید موجب رکود در تولید یا تعطیلی واحدهای تولیدی شود، اظهار کرد: برنامه رئیسی نیز در مبارزه با فساد رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است در واقع اگر مدیر کارخانه یا واحد تولیدی به دلیل فساد اقتصادی محکوم شده، نباید واحد تولیدی وابسته به فرد، لطمه ببیند بلکه باید با سرپرست اداره شود.


تاکید رئیس قوه قضاییه بر بهبود فضای کسب و کار


وی با اشاره به تاثیر برخی از مقررات و اقدامات سازمان‌های نظارتی بر فضای کسب و کار، ادامه داد: رئیس قوه قضاییه بر بهبود فضای کسب و کار تاکید کرده و خواستار رونق تولید شد.


رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی اضافه کرد: مقرر شد؛ مشکلات واحدهای تولیدی به دلیل موانع مالی یا فساد اقتصادی از طریق رابط پارلمانی قوه قضاییه و ریاست دفتر آقای رئیسی و موضوعاتی مانند محیط کسب و کار، تولید، واگذاری‌ها و... از طریق مشاور اقتصادی ایشان دنبال و ارتباطات کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با قوه قضاییه مستمر باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر