فروش خودرو در بریتانیا برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ افزایش یافت

بدنبال بازگشایی نمایشگاه‌های اتومبیل در سرتاسر بریتانیا برای نخستین ماه کامل بعد از آغاز تسهیل مقررات قرنطینه، ثبت نام خودروی جدید در این کشور در جولای ۱۱.۳ درصد افزایش یافت.
کد خبر : ۱۱۶۸۲۹
خودرو

به گزارش ایبِنا از نیویورک تایمز، این افزایش بدنبال سایر نشانه‌ها مبنی بر احیای تدریجی اقتصاد انگلیس پس از رکود تاریخی و ۲۵ درصدی در ماه‌های مارس و آوریل رخ داده است.


این در حالی است که قیمت خانه وتولیدات کارخانه‌ای نیز روند صعودی داشته و در سوی دیگر تعدیل نیرو در بخش خرده فروشی نیز صعودی گزارش شده است.


نمایشگاه‌های اتومبیل از اول ژوئن درهای خود را به روی مشتریان باز کردند و این اتفاق در ایرلند در هشتم ژوئن، ولز ۲۲ ژوئن و اسکاتلند ۲۹ ژوئن رخ داد.


انجمن تولیدکنندگان و تجار خودرو هشدار داده اند که تقاضاهای معلق مانده موجب افزایش فروش خودرو به اندازه ۱۷۴ هزار و ۸۸۷ دستگاه در ماه جولای شده است.


«مایک هاوز» رییس این انجمن گفت: تا پایان سپتامبر تصویری شفاف تر از اینکه آیا این روند به طور بلندمدت ادامه خواهد یافت یا خیر، خواهیم داشت.


افزایش فروش در ماه جولای نخستین روند صعودی از دسامبر محسوب می شود اما میزان تقاضا در مقایسه با سال گذشته همچنان بیش از ۴۰ درصد کمتر از سال ۲۰۱۹ بوده و پیش‌بینی این انجمن از افت تقاضا برای سال ۲۰۲۰ حدود ۳۰ درصد است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر