23 شهريور 1400 - 07:21

افتتاح مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ بانک ملت

مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ بانک ملت با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در استان تهران و مدیرعامل این بانک به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
کد خبر : ۱۲۶۸۶۸
بانک ملت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در استان تهران در این مراسم با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت بابت راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا به شتاب فزاینده فرآیند واکسیناسیون در کشور اشاره کرد و گفت: مرکز بانک ملت نیز پس از چند روز واکسیناسیون داخلی بانک، به یک مرکز عمومی واکسیناسیون تبدیل خواهد شد و شهروندان تهرانی می توانند با انتخاب نام این مرکز در سامانه الکترونیک سلامت وزارت بهداشت و اخذ نوبت، نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.


وی  با بیان این نکته که بانک ها یکی از پرریسک ترین مراکز در بحث مواجهه کارکنان با ویروس کرونا هستند تاکید کرد: بانک ها پس از کادر درمان، دومین گروه از نظر تعداد ابتلا به این ویروس بوده اند.


زالی خاطرنشان کرد: افتتاح مرکز واکسیناسیون بانک ملت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که با فعالیت شبانه روزی مراکز تزریق واکسن کرونا، به زودی تمامی ملت ایران در مقابل این ویروس واکسینه شوند.


محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت هم در آیین افتتاح این مرکز که با حضور مرتضی نجف رییس هیات مدیره، زهره محمدی اطهری و علی اکبر صابریان مدیران امور، داود براتی رییس اداره کل رفاه و جبران خدمت، نخعی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانک ملت، یوسف میرزایی مدیرعامل مجموعه رفاهی جهان بهساز مفرح و تعدادی از نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افتتاح این مرکز را در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی بانک ملت و در قالب طرح شهید سلیمانی عنوان کرد و اظهار داشت: تا سه روز آینده کارکنان شرکت های زیرمجموعه بانک و سپس خانواده های کارکنان در این مرکز واکسینه خواهند شد و پس از آن با قرار گرفتن نام مرکز در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت، عموم مردم قادر به تزریق واکسن در این مرکز خواهند بود.


وی با اشاره به این نکته که مرکز واکسیناسیون بانک ملت در دو شیفت کاری و از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر آماده خدمات دهی به مردم خواهد بود از آمادگی این مرکز برای فعالیت شبانه روزی در راستای تسریع در بحث واکسیناسیون هموطنان خبر داد.


مدیرعامل بانک ملت به دایربودن ۴ ایستگاه تزریق واکسن در این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت روزانه مرکز واکسیناسیون بانک ملت تزریق ۸۰۰ دوز واکسن کرونا بر اساس موجودی واکسن وزارت بهداشت خواهد بود.


وی با تاکید بر این نکته که این مرکز با هدف تسریع در فرآیند واکسیناسیون هموطنان و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهوری آغاز به کار کرده است تصریح کرد: محدودیتی برای مردم برای مراجعه به این مرکز وجود ندارد و پس از اعلام  نام مرکز بانک ملت در سامانه ویژه وزارت بهداشت، مردم می توانند نسبت به اخذ نوبت و واکسینه کردن خود اقدام کنند.


مرتضی نجف، رییس هیات مدیره بانک ملت هم در این مراسم اقدامات این بانک را برای مقابله با بیماری کرونا تشریح کرد.





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر