رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

تکلیف جاماندگان سهام عدالت تا ۲ هفته دیگر تعیین می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برآورد ما این است که حدود ۱۰ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت هستند و تکلیف آن‌ها تا دو هفته دیگر در مجلس مشخص می‌شود.
کد خبر : ۱۲۷۷۷۵
پورابراهیمی

به گزارش ایبِنا، محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص جاماندگان سهام عدالت گفت: در بخش اول افرادی هستند که در ابتدا فرم پر کرده و ثبت‌نام هم کرده بودند، اما الآن جزو مشمولین نیستند که حدود دومیلیون نفر می‌شوند. در بخش بعدی طبق آمار سازمان بهزیستی و کمیته امداد حدود یک‌میلیون و ۴۰۰هزار خانوار از سهام عدالت جا مانده‌اند.


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: برآورد ما این است که در کل حدود ۱۰میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت هستند.


پورابراهیمی بیان کرد: جلساتی در خصوص تعیین تکلیف جاماندگان این سهام در مجلس داشته‌ایم و بررسی برخی جزئیات باقی مانده است. پیش‌بینی می‌کنیم تا دو هفته دیگر تکلیف جاماندگان سهام عدالت روشن شود.


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت از محل همین سهام عدالت این توانایی را دارد به جاماندگان سهام عدالت هم سود بدهد، چراکه ۴۸ درصد از مجموع سهام شرکت‌های قابل واگذاری در زمان اجرای سهام عدالت مشمول واگذاری ۱۰۰ درصد بودند که الآن دولت ۴۸ درصد از مالکیت آن‌ها را تصاحب کرده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر