02 آذر 1400 - 08:50

آغاز زندگی مشترک ۵۵ هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک سپه

مدیرعامل بانک سپه گفت: ۵۵ هزار زوج جوان ایرانی طی هفت‌ماه نخست سال جاری زندگی مشترک خود را با تسهیلات قرض‌الحسنه این بانک آغاز کردند.
کد خبر : ۱۲۸۴۵۶
آیت ابراهیمی

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، آیت‌اله ابراهیمی مبلغ کل تسهیلات پرداختی بانک سپه در قالب قرض‌الحسنه ازدواج طی هفت‌ماه نخست سال ۱۴۰۰ را ۴۸ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های حمایتی بانک سپه از ازدواج جوانان و همسویی با سیاست‌های اجتماعی و اقتصادی دولت، تصریح کرد: این بانک در برنامه جامع عملیاتی سالانه خود برای کمک به ازدواج جوانان، تسریع و تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای واجدان شرایط را در دستور کار دارد.

ابراهیمی از متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج خواست با تکمیل مدارک خود بانک سپه را در پرداخت سریع‌تر این تسهیلات یاری کنند.

مدیرعامل بانک سپه حداکثر میزان تسهیلات پرداختی قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین را ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: کارمزد این تسهیلات چهار درصد و با بازپرداخت حداکثر ۱۰ سال (۱۲۰ ماهه) با ضامن معتبر است.

وی یادآور شد: زوج‌های جوانی که تاریخ عقد آنها از اول فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ به بعد در دفاتر ثبت شده است، می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از بانک سپه اقدام کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر