30 فروردين 1401 - 14:17
مدیرعامل بانک مسکن:

محدودیتی در تامین مالی نهضت ملی مسکن نیست

مدیرعامل بانک مسکن از افزایش اعطای تسهیلات بانکی در حوزه تامین مسکن مردم خبر داد و گفت: محدودیتی در تامین مالی نهضت ملی مسکن وجود ندارد.
کد خبر : ۱۳۱۹۹۴
محمود شایان

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مدیرعامل بانک مسکن در جریان سفر به شهر مقدس قم با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.


محمود شایان در این دیدار از افزایش اعطای تسهیلات بانکی در حوزه تامین مسکن مردم خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حمایت های گسترده آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری در مدت کوتاه دولت سیزدهم برای تامین مالی پروژه های نهضت ملی مسکن هیچ گونه محدودیت و مانعی وجود ندارد و بانک مسکن در جهاد مسکن سازی کشور پیشتاز است.


وی با ارائه آماری از میزان تسهیلات اعطایی به مردم گفت: تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان نسبت به سال ۱۳۹۹، رشدی معادل ۱۱۹ درصد را نشان می دهد که جامعه هدف آن نیز کمک به اقشار کم درآمد است.


مدیرعامل بانک مسکن از تامین مالی سهمیه ساخت مسکن توسط بانک متبوع خود خبر داد و اظهار داشت: با توجه به زمان ارائه دستورالعمل های مربوطه از مراجع بالادستی و همچنین با توجه به عملکرد شبکه بانکی، میزان تسهیلاتی که به منظور احداث واحد مسکونی تا پایان سال ۱۴۰۰ توسط بانک مسکن پرداخت شده، نشان دهنده آن است که عملکرد بانک قابل قبول و در حد مطلوبی است.


پس از ارائه گزارش های مستند و مستدل مدیرعامل بانک مسکن، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از خدمات بانک مسکن قدردانی کرد.


وی با اشاره به اهداف اجرای طرح نهضت ملی مسکن، همکاری هرچه بیشتر بانک مسکن با دولت و اجرای صحیح تعهدات بانک در این حوزه را خواستار شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر