19 ارديبهشت 1401 - 08:51
معاون وزیر تعاون:

سرپرست جدید بانک توسعه تعاون منشا خدمات ارزنده خواهد بود

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور سرپرست جدید بانک توسعه تعاون را منشا خدمات ارزنده برای بخش تعاون دانست.
کد خبر : ۱۳۲۴۶۴
سرپرست جدید بانک توسعه تعاون منشا خدمات ارزنده خواهد بود

به گزارش ایبغنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه معرفی سرپرست جدید بانک توسعه تعاون اظهار داشت: تقویت ارتباط با تعاونی‌ها و تلاش برای ایجاد الگویی موثر از بانکداری اسلامی از جمله راهبردهای بانک توسعه تعاون در دوره جدید است.

وی افزود: سرپرست جدید بانک از مدیران جوان انقلابی و با تجربه شبکه بانکی و برآمده از درون بانک توسعه تعاون و صندوق تعاون کشور است و با احاطه کامل به ابعاد متنوع بخش تعاون و آگاهی از نقاط قوت و ضعف بانک و نیز فرصت ها و چالش‌های موجود از توانمندی کافی برای هدایت بانک در مسیر کارآمدی برخوردار است.که توسط وزیر تعاون به این سمت منصوب گردید .

مسکنی گفت: از بانک توسعه تعاون انتظارات گسترده ای برای ارائه خدمات اعتباری و تخصصی به تعاونگران وجود داشته است و طی سالهای اخیر نیز بانک در روندی رو به رشد قرار داشته و بسیاری از مسائل و مشکلات بانک مرتفع گردیده است و بانک در چشم اندازی جدید به عنوان یکی از دستگاه های قابل اتکا برای ایفای نقش موثر در برنامه هفتم توسعه و حمایت از محرومین و کمک به ایجاد اشتغال در سراسر کشور مطرح است.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طی سالهای اخیر اقدامات و تدابیر اثرگذاری از سوی مدیریت سابق به حیطه اجرا درآمده است و بانک در دوره پیش رو در مسیر کارآمدی و بهره وری هدایت خواهد شد.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون ضمن تشکر از اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون تعاون وزارتخانه گفت: بخش تعاون حائز ویژگی‌های مهمی از باب ایجاد اشتغال برای آحاد جامعه، ساماندهی جوانان جویای کار و اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی است .

شیخ حسینی افزود: اعتقاد مقامات عالی نظام و وزارتخانه به موضوع تعاون فرصتی بزرگ برای بانک محسوب می‌شود و این بانک در چارچوب‌های ابلاغی وزارتخانه حرکت می‌کند.

وی افزود: حمایت از کسب و کارهای نوین تعاونگران و تعاونی‌های دانش‌بنیان مبتنی بر فرآیندها و ابزارهای نوین از راهبردهای بانک در دوره پیش رو است.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: سرمایه انسانی رکن اصلی موفقیت بانک به شمار می‌رود و هر گونه اقدام تحولی و رو به پیشرفت بانک از طریق نیروهای مستقر در صف و ستاد قابل انجام است.

سرپرست بانک توسعه تعاون با اشاره به تجربه و تخصص مدیران ارشد بانک گفت: با همفکری و بهره مندی از تجمیع نظرات شرایطی را فراهم خواهیم نمود تا ظرفیت های بلا استفاده بخش تعاون به حالت بالفعل درآید و شرایط برای افزایش دو برابری شاخص های عملکردی سرانه به ازای شعب و نیروی انسانی مهیا گردد.

غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: عملکرد مدیریت پیشین بانک موجب تاثیراتی مثبت در بخش تعاون بوده است و سرپرست جدید بانک از مدیران کوشا و شایسته و در قامت اجرای گام دوم انقلاب محسوب می‌شود.

حجت اله مهدیان مدیر عامل پیشین بانک توسعه تعاون گفت: از مجموعه مدیران و کارکنان بانک انتظار می‌رود نهایت همکاری را با مدیریت جدید مد نظر داشته باشند و رعایت سلسله مراتب اداری نیز برای روند مناسب پیشرفت امور حائز اهمیت است.

وی افزود: اتکا به سرمایه انسانی بانک و استعدادها و ظرفیت های بانک توسعه تعاون همواره سرلوحه انتصابات و سپردن مسئولیت ها بوده است.

مهدیان گفت: اجرای صحیح بانکداری اسلامی، پیشبرد امور در چارچوب موازین قانونی و رعایت استاندارهای مالی و حسابداری و پاسخگویی شفاف به نهادهای نظارتی همواره مد نظر بوده است.

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: عملکرد بانک طی شش سال اخیر بر اساس معیارهای حرفه ای و با هدف انضباط مالی و کارنامه مناسب مالی و توسعه ای بوده است و بانک در شرایطی به سر می برد که مدیریت جدید با کمترین دغدغه به انجام تکالیف توسعه ای و ارائه نقش حمایتی بپردازد.

در این جلسه حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انتصاب محمد شیخ حسینی به عنوان سرپرست بانک توسعه تعاون و پیام تشکر وزیر از حجت اله مهدیان مدیر عامل پیشین بانک قرائت شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر