23 ارديبهشت 1401 - 16:53
بازار ارز در هفته‌ای که گذشت؛

نوسان محدود قیمت دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز

در شش روز فعالیت بازار ارز در سومین هفته اردیبهشت ماه، بهای دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز با تغییرات اندکی همراه شد.
کد خبر : ۱۳۲۶۰۶
دلار یورو

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بررسی تغییرات نرخ خرید و فروش دلار آمریکا و یورو در این صرافی‌ها نشان می‌دهد در طول هفته گذشته میانگین قیمت فروش هر اسکناس دلار آمریکا به متقاضی دریافت ارز، با رشد ۹ تومانی در کانال ۲۵ هزار تومانی همراه بوده است. همچنین میانگین قیمت فروش هر اسکناس یورو در این صرافی ها، بر خلاف دلار با کاهش ۱۳۷ تومانی همراه بوده است.



تغییرات هفتگی دلار و یورو


بررسی پنج روز فعالیت بازار ارز در سومین هفته اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ نشان می دهد در اولین روز کاری هفته گذشته، (شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)، در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۵۴۵۱ تومان  و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز، به رقم ۲۵۷۰۷ تومان رسید. همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۱۲۸ تومان تعیین شد و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۴۱۱ تومان رسید.


در دومین روز کاری هفته (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در این صرافی ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۵۴۰۳  تومان  و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل، به رقم ۲۵۶۵۹ تومان رسید. همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۰۵۹ تومان تعیین شد و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۳۴۱ تومان رسیده است که نسبت به روز کاری قبل، کاهش نسبی نرخ داشت.


در سومین روز کاری هفته (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۵۴۳۹ تومان  و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با رشد نسبت به روز کاری قبل، به رقم ۲۵۶۹۵ تومان رسید. همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۱۴۸ تومان تعیین شد و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۴۳۱  تومان رسیده است که نسبت به روز کاری قبل، افزایش نرخ داشت.


در چهارمین روز کاری هفته (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)  میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۵۴۵۱ تومان و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به رقم ۲۵۷۰۷ تومان رسید. همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۱۵۱ تومان تعیین شد و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۴۳۴ تومان رسیده است که نسبت به روز کاری قبل، گران تر شده بود.


در پنجمین روز کاری هفته (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)  میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۵۴۸۰ تومان  و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به رقم ۲۵۷۳۶ تومان رسید. همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۱۷۳ تومان تعیین شد و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۴۵۶ تومان رسیده است که نسبت به روز کاری قبل، گران تر شده بود.


در ششمین و آخرین روز کاری هفته (پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)  میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۵۴۶۲ تومان  و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل، به رقم ۲۵۷۱۸ تومان رسید. همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۱۳۲ تومان تعیین شد و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۴۱۵ تومان رسیده است که نسبت به روز کاری قبل، ارزان تر شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر